Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Är det där verkligen officiella biljettsidan? Förstår inte logiken i att säga ett flertal gånger att biljetterna tog slut på en eller ett par dagar och sen ha massa biljetter kvar. Annars finns det ju en auktion för biljetter ringside där vinnaren dessutom går en guidad VIP-tur. Priset igår låg bara på ca 2.5k dollar, tycker du ska lägga ett stort bud och sen ta massa bilder som du postar här +1 annars, sick sick sick gala
  2. Tycker Ax är en ok skräphand att fyrbeta för att fylla ut rangen. Dock fyrbetar jag väldigt lite i position. Du ska absolut inte ändra för mycket i ditt spel bara för att han trebetat dig tre gånger, det är inte direkt ett giltigt skäl, han kan ha haft bra händer. Sen fyrbetar du för stort, du kan spara runt 3bb där utan problem skulle jag säga. T7s är det bara att skeppa in nu. Du har jättebra equity mot det mesta med FD och hålpipa. AJ är fine fram till river, där tror jag nog det bör vara en fold. GL
  3. Nervös inför mötet med naprapat bör du absolut vara. Farliga gubbar dem där
  4. Wat? Finns ingen direkt anledning att spela "balanserat" mot någon vi har en miljon händer på och vet exakt allt om med 100% sannolikhet. Vem är det bäst att försöka spela balanserat mot om inte någon helt ny spelare vi inte vet minsta lilla om?
  5. Har du speciellt lösenord på SQL då? Annars uppmanar de väl en att sätta standard? Typ postgresuser och postgres eller vafan det nu är
  6. Tyson. Dokumentären alltså. Eller King of Kong. Ännu en dokumentär
  7. Nej nej, syn-syn-syn är bra här. Synar kanske inte pott på just den rivern dock
  8. Såja, har äntligen gjort slag i sak och sagt upp äckliga Cardrunners Blev väldigt förvånad när de erbjöd en gratis månad bara för att fylla i en kort liten enkät. Jag har nog kastat bort säkert 1500 spänn utan att kolla en enda gång och när jag väl kände för det var det iRocks katastrofusla film. Skulle vara komiskt om de signar typ Nebbis eller något sånt nu när man väl sagt upp Köpte en massa piratkopierade spel idag. 13 spel till Xboxet därhemma Hoppas de funkar bara...Köpte även 4 spel till brudens PS2a här så nu blir det äntligen någon form av grind Även ett biljard/snookerspel till datorn inhandlades. Största klonken var nog både det nya UFC till Xbox360 och det gamla som kom till PS2! Får väl slåss med bruden om konsollen nu.
  9. Turmånad nummer ett för mig Graf i euro, plus 600 dollar på några hundra händer på Ongame också.
  10. Hehe kom på att jag glömde detta, sorry UFC100 har så löjligt bra fight card att man nästan bajsar på sig. Ska du bara se enda gala i ditt liv ska du se den. Och ja, det går att slå A Silva. Bara att lära sig det där movet...WP, grym är den
  11. Lol! Stort +1 på allt Dessutom är det helt fel tidsskillnad, nöten i den aspekten hade ju varit Amerika. Detta löser jag genom att spela ungeför en gång i veckan, från runt 10-tiden på morgonen här antingen lördag eller söndag. En riktigt skön känsla att sitta helt nyvaken och spelsugen med antingen fiskar eller regs som ser dubbelt och spelar sitt C-game Tristess är den bästa grindmotivationen känns det som ja Hehe ok, point taken igen. Ska se om jag orkar lägga upp lite bilder från vår nötresa till Hua Hin. Din mamma
  12. Hehe tack tack Hösten 2007 betalade vårt lilla PF-gäng ca 15k svenska kronor för en fyra på runt 100 kvadratmeter tror jag på Oakwood (på gatan Narathiwas). Tre sovrum, ett stort stort vardagsrum och kök. Helt klart överkomligt om man är tre pers. Framförallt hade de det överlägset nästa nätet jag använt i Thailand Vet inte hur priserna är där nu, finns ju två andra Oakwood i Bangkok också men har hört att de ska vara rätt mycket dyrare. Tydligen är det andra stället som ligger precis i närheten och heter samma sak som gatan, Narathiwas, ännu bättre till ungefär samma pris.
  13. Nä drygt 3k svenska totalt. Väldigt prisvärt men ägaren har pengar så hon klarar sig så hon har slutat hyra ut lägenheten till andra än oss. Byggnaden heter Rattanakosin Island Condo om du vill leta men jag tror inte standarden är så jättehög överlag här, ägarna till just denna har gjort en jävla massa ombyggnaden och grejsimojs För chill och grymt jävla bra strand: Koh Chang För party, grind, shopping och allmänt storstadsliv: Bangkok! Det är dessutom en jättebra bas att utgå från om man vill åka på lite kortare resor till stranden eller annat (vårt upplägg, som jag trivs bra med). För party kombinerat med havet funkar Koh Samui och Phuket bäst tror jag. Pattaya är faktiskt jättefint men är ju överlägset värst av alla turistorter när det gäller äckliga gamla gubbar, horor och idiotiska kostymförsäljare. Det går väl att grinda på alla dessa tre ställen om man har tur eller av erfarenhet vet något ställe med bra internet, men annars hade jag inte chansat på dessa ställen om jag vill grinda. Snackar vi Bangkok är jag personligen jävligt sugen på Narathiwas (stavning?) som ligger precis vid det PF-kända Oakwood Serviced Apartment is the shiznitz... Jepp samma nick och kvar på Ladbrokes. Men jag kommer nog göra ett ordentligt försök på 5/10 när jag kommer till Sverige och flytta över deg till rullar på iPoker, Ongame och eventuellt Boss. Får se hur det blir, men i nuläget Ladbrokes. Spelar inte jättemycket NL400 längre så vi kommer nog inte ses på borden så mycket än på ett tag. Har du också kvar samma nick?
  14. Hehehehe, hade huvudräknat lite fel och dessutom glömt att jag lirade några händer på Ongame! Så jag får uppdatera månaden till $16.5k Tror det blir rekord i kronor då mtp att dollarn är mycket högre nu än när jag hade en bra månad senast. Lite småkomiskt att detta är den månad jag spelat minst händer på flera år Men jag har ju både semiskottat och skottat sett till mina rullekrav så det är väl inget konstigt egentligen. Inte ens 7k spelade händer iaf så rätt bra resultat för att vara på semester. Mycket skönt! Var back 4k dollar för månaden så det är alltså en rush på 20k dollar på runt 5-6k händer För en månad sen spelade jag mest NL400 och vågade knappt lira NL600 euro
  15. Trebetar hellre med 64 än synar trebet med 66 från någon med 80bb.
  16. L O L turredonkaments
  17. Hehe grattis! Var dock inte sådana bilder jag tänkte på...
  18. Jag har inget emot check flop alls. Nu är det bara att höja till vad du brukar höja till när du går för CR på den floppen.
  19. Helt rätt tänkt. Bara för att man spelar på låga nivåer finns det inget som säger att man inte tjänar på att tänka över sitt spel och sina linjer även om större delen av motståndarna inte gör det GL
  20. Nä, för ingen lyssnar ju någonsin på mig och de som ser mig sitta med den hånar alltid mig
  21. Playmoney? Du kanske borde kolla handen en extra gång innan du postar? Trebeta flop? Hur ska det gå till när vi har pos och fi donkar. Det är ju såna inlägg som förstör hela handanalysdelen på forumet, folk som inte ens kan läsa en handanalys. Finns ibland inga "rätt eller fel" i händer men det är ju en fördel om man orkar läsa inlägget man svarar på. Jag skrev att jag gillade linjen OP tagit so far och att jag tror vi måste syna river, vari ligger problemet? *dum smajlie*
  22. Mår hur bra som helst och känner mig inte det minsta purken Faktum kvarstår ju angående låten.
  23. Urk vilken äckligt dålig skitlåt.
  24. Förstår verkligen inte varför du som moderator postar en ny sån här tråd när det redan finns ett flertal. Har sagt det innan och säger det igen iaf: Evoluent Vertical Mouse is the shit.
×
×
  • Skapa nytt...