Hm va? KLs flygplats suger ju? Varmt så in i helvete och den är väl knappast speciellt stor? Dock var det inte mycket folk nu heller
Iaf var det en helt perfekt visarun! Inga problem någonstans, alla flyg var exakt i tid och det var inte minsta strul någonstans. Jag förväntade mig lite frågor och strul vid immigration tillbaka i Bangkok. MINST skulle jag behöva visa upp min flygbiljett hem och förklara mig räknade jag med. Så jag var förberedd. Men snubben bläddrade bara igenom mitt pass och gav mig 30 nya dagar utan att säga ett ord MYCKET skönt.
Fick även uppleva en väldigt roande (men samtidigt pinsamt obekväm) arab på flyget hem
Sen drog vi faktiskt ut trots att jag var trött som en gnu. Men en liter vatten, en M-150 och en dusch senare så hade jag lurat tröttheten. Blev en rätt seg utekväll dock, vi var lite lagom med folk men av någon anledning var alla sega så redan halv ett var det plötsligt bara jag och tjejen kvar. Men aja, det var sköööönt att vara tillbaka, bara efter två timmar i KL vill man tillbaka till Bangkok fort som fan
Dessutom drömde jag en lång dröm om Jello inatt!
CLIFFNOTES
Poker suger, livet leker!