Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Technoviiiiiiiiiiiiiiiiiiking Bjuckar på lite halvbrutala Origin bara för det
  2. Var långt bättre än så enligt ryktet. Inte ekonomiskt, men allt annat krimskrams de snackat om innan med. Cliffnotes: Fedor är dum i huvet?
  3. Var är värdebetet på river? Skärpning!
  4. Kuala Lumpur pratar jag om, vet inte vad du pratar om. Någon AC skådade jag iaf verkligen inte där, varken under dessa 2 timmar jag var där igår, eller förra gången jag var där 2007
  5. Väldigt sugen på Public Enemies! Inte kollat om den är ute i Thailand än men den ska ses å de snaraste iaf.
  6. Skulle inte jinxat mig själv om att livet leker. Hetlevrad och känslosam flickvän+lingonvecka=trainwreck...Min senaste tjej var lite åt samma håll. Vad har ni andra med flickvän för erfarenheter?
  7. Fooooooooooooooold pre... Standard sen.
  8. LA Times skrev ju att presskonferensen skulle bekräfta att Fedor var klar, men det var tydligen inte sant. Så det är bara att avvakta. Iaf så har ju Fedors brorsa gått ut och sågat Fedors agent vid fotknölarna så det kanske har börjat klarna lite vad som pågår. Känns nog som det är ett måste att Fedor tar ett snack med sin agent med för det är ju som du säger, UFC lär väl aldrig någonsing gå med på vad M1 snackar om.
  9. Inga skandaler. Träffade honom ute någonstans helt otippat. Sjukt trevlig var han verkligen. Svarade utförligt och intresserat på alla mina dumma pokerfrågor Tyvärr kommer jag inte ihåg ett enda svar Vi spelade biljard och drack öl iaf. Han blev jätteimpad när han såg mig spela och var typ helt lyrisk! Vi drack lite mer öl och snackade lite mer, sen kom vi väl fram till att jag skulle lära honom spela biljard i utbyte mot pokercoachning. Hemskt när man vaknade upp och insåg att det bara var en dröm
  10. Bra inlägg. Håller helt med, skriva att det inte finns några alternativ där och sen det briljanta "Du får mig också förstå varför jag går plus på poker =)" istället är bara korkat.
  11. Hm va? KLs flygplats suger ju? Varmt så in i helvete och den är väl knappast speciellt stor? Dock var det inte mycket folk nu heller Iaf var det en helt perfekt visarun! Inga problem någonstans, alla flyg var exakt i tid och det var inte minsta strul någonstans. Jag förväntade mig lite frågor och strul vid immigration tillbaka i Bangkok. MINST skulle jag behöva visa upp min flygbiljett hem och förklara mig räknade jag med. Så jag var förberedd. Men snubben bläddrade bara igenom mitt pass och gav mig 30 nya dagar utan att säga ett ord MYCKET skönt. Fick även uppleva en väldigt roande (men samtidigt pinsamt obekväm) arab på flyget hem Sen drog vi faktiskt ut trots att jag var trött som en gnu. Men en liter vatten, en M-150 och en dusch senare så hade jag lurat tröttheten. Blev en rätt seg utekväll dock, vi var lite lagom med folk men av någon anledning var alla sega så redan halv ett var det plötsligt bara jag och tjejen kvar. Men aja, det var sköööönt att vara tillbaka, bara efter två timmar i KL vill man tillbaka till Bangkok fort som fan Dessutom drömde jag en lång dröm om Jello inatt! CLIFFNOTES Poker suger, livet leker!
  12. Urk...ska flyga till KL och tillbaka vilket ska räcka för 30 dagar till här i Thailand. Ångest över att det ska strula, de har en förmåga att alltid lyckas ändra regler eller ha olika regler på olika ställen. Trött som en gnu också efter inte mycket sömn alls. Det hela vägs upp av att Fedor verkar vara på väg till UFC. På riktigt!
  13. Hehe har varit där typ två gånger och aldrig haft problem iaf
  14. Men snälla, tänk inte ens tanken att folda där. Aiiight?
  15. Såvitt jag vet har folk från Skatteverket ett flertal gånger sagt att de inte kommer tolka just cash games bokstavligt med varje pott. Så det är väl vad man tar ut som räknas.
  16. Låter najs (speciellt delen med svinandet)! Är så jävla jobbigt i längden att sitta ensam inne i mörkret och trycka på massa knappar Kommer hem om någon månad som sagt så jag återkommer då.
  17. Slutet aug
  18. Såja CoB och In Flames innan de började suga hestaroev! Inte för att metallband brukar ha så bra mellansnack men det där var verkligen hemskt. Kan man plinka gitarr sådär är man dock förlåten
  19. Bump!
  20. Vad lirar du för nåt då? Och var i HBG?
  21. Hehe, just igår såg jag min signatur och funderade på vem fan som sa det. Tror det var någon fighter i IFL, men jag har ingen aning vem så kanske dags att ändra Ty i övrigt. Hm...tyvärr är inte min mage glad heller
  22. Tar paus en hel jävla vecka av ren misärångest över att spela efter monsterbacket. Kör enbart 2/4 och springer minst lika dåligt. Var dessutom back över 1k dollar redan innan jag började efter att mitt pokerhome plötsligt inte stämmer med goalwin. Kul liv! Ett steg framåt, två tillbaka, och det slutar verkligen inte hålla på så. Känns som man börjar om på noll hela tiden. Nu blir det miljonte gången jag kommer casha ut och enbart spela 2/4. Fan va grym jag är.
  23. Nej, syn. WP. Du kan ju skriva en note att fi suger
  24. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/friidrott/article5559750.ab Ehm HEHE typ centralstimulantia som typ...MARIJUANA?
  25. Tyst turfisk
×
×
  • Skapa nytt...