Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. MrJimmy från fhaugens konto??
  2. Lite svårt att vara i HBG med 040 som riktnummer Men sjukt nog brukar jag hämta pizza på Thai Pizza Express i HBG. Riktigt goda!
  3. Nä det gjorde det inte...back igen. Började med AKo mot AKo i princip direkt bara för att sätta tonen. Fick sjukt nog vinna med FD+hålpipa all in på flop mot set på NL600 men då förlorade jag direkt en större pott med set mot enbart FD all in på flop. Det kommer såna där superpsykologiska potter hela tiden just nu. Frustrerande. Back 10k för månaden nu. Känns bra. Femte månaden i rad som börjar illa men denna är nog värst. Helt jävla overkligt. Löjligt värde återigen. lkfajlkjapiREPOARfm,.fkda.
  4. MEN KAN DET RÄCKA ELLER Jag finner fan inga ord...
  5. Hahaha du menade allvar med "citatmaterial" alltså Akta dig för svamparna btw, leta hellre gräs
  6. Som jag för någon vecka sen eller två, springa som MrJimmy hade varit najs! Bara att gratulera
  7. Vissa vinner stora turrar, själv hade man varit nöjd med att vinna en flip över NL400 och plussa på köpet Om någon undrade fick jag helt sjuk diarré idag. Thats just how I run (bokstavligt talat...).
  8. Synar båda flopparna. Riverbet i hand två kan eventuellt synas. Beror lite på vem jag möter.
  9. Men vafan, är det egentligen NÅGON i ert förhållande som är den som "bär byxorna"????
  10. Huh? Hade ju varit ännu jobbigare om man suttit och nött med 5 regs konstant o inte sett en fisk på en vecka ja. Tycker det är jäkligt omotiverande när det går såhär dåligt snarare. Självklart, och man ska per definition inte vinna mer än varannan...knappast något konstigt med det, inte så jag menar. Bara skumt att det går jämnt ut på NL400 i princip alltid men att det aldrig vill sluta gå dåligt på NL600 och NL1K. Är väl snart tionde gången jag plussar på NL400 och tokrasar allt på högre nivåer. Aningen tröttsamt!
  11. Svårt när jag aldrig sprungit värre i hela mitt liv. Vet inte vad jag ska ta mig till. Supervärde, spelhumör, bra start. Trodde det skulle kunna bli bra men NEJ obv inte. Satt TVÅ fiskar på NL1K så jag sätter mig och förlorar en flip det första jag gör. Helt jävla sjukt att jag inte kan sluta springa så jävla helvetes uruselt på högre nivåer. Plus ett inköp på NL400, plus ett inköp på NL600, rasar 3.5 inköp på NL1K trots att det var bäst värde där. Så jävla standard för mig. Grävt ännu ett jättehål på ännu en månad. Min röda kurva har nog aldrig sett värre ut än idag men jag bryr mig inte ens, måste vara nästintill omöjligt att inte backa mot såna synretards till motspelare. Usch så jobbigt det är nu. Hade iaf kommit en hyfsad bit på vägen att gräva igen min downswing och hade en bra känsla men det är såklart då raset kommer. fml
  12. GOnatt gubbar!!
  13. GONATT STJÄRNF-TTAN
  14. Metaddict

    Danka

    Och avsluta inte med CRAI på turn
  15. Tevez's new club Manchester City face their fierce rivals United in what he describes as England's 'classico' in the semi-final of the Carling Cup. The last game between the two saw Tevez, 25, booed every time he touched the ball. He said: "Obviously I was disappointed, because I don't think I deserved to be treated that way. When I was there, I was a hard-working and loyal player who gave my all." When I was there, I was a hard-working and loyal player Äcklet Carlos Tevez kanske skulle försöka lära sig vad lojalitet betyder...man byter inte till lokalkonkurrenten, snackar skit om sin föregående chef, och snackar om att man VAR lojal när man spelade i en klubb.
  16. Metaddict

    .

    Lär vara Anders Henriksson också.
  17. Metaddict

    .

    Usch ja, jag orkar inte mer..."we have a thinking here" när någon gubbe tänker
  18. Metaddict

    .

    Kunnigt folk i chatten måste jag säga: "Metaddict fisk"
  19. Metaddict

    .

    Loooooooooooooooooool "Its like bingo" :mrgreen:
  20. Jepp klart man märker att de båda serierna hänger ihop. Är ju rätt mycket av "a show about nothing" i båda BTW om du tyckte Heroes hade blivit sämre INNAN ska du inte se säsong 4... Kan själv inte sluta kolla men jag har inte listat ut varför.
  21. Måste vara påpeka att det känns fel att kalla "Simma Lugnt, Larry" en Seinfeld-kopia mtp att Larry David var hyfsat inblandad i Seinfeld från början Bra snack annars...kan inte fatta att jag fortfarande inte tagit tag i The Wire
  22. Hoppas han är på riktigt dåligt humör och ger pingis en släng av sleven!
  23. You tell me
  24. Inte om jag knockar dig först, BJJ-bög
  25. Metaddict

    .

    baallin
×
×
  • Skapa nytt...