-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Var din finnkollega johnny62 också och firade?
-
Tack som fan ditt äckel, nu känns det genast bättre!!! Utgång ikväll, supa bort gulningstankarna sas
-
Haha kusinen jag snackade om som är i Los Angeles ser jag nu på en bild där hon poserar med Ryan Seacrest
-
På något sätt känns det faktiskt fullkomligt logiskt att du sitter och sjunger och spelar Ulf Lundell med familjen på julafton. Förvånar mig inte ett dugg
-
Wow...bara wow. Sjukt fiskigt värde. Igen. Vänder 800 euro back till nästan 2k upp. Hade de vanliga "ska man sluta nu och safea plusset?"-tankarna men kände mig förvånansvärt pigg och koncentrerad samtidigt som värdet som sagt var monsterstort. OBV försvinner i princip allt på en dryg halvtimme och man slutar preciiiis precis på lillgrönt. Så sick, satt faktiskt med hyfsat positiva tankar när jag hittade minirushen. Får verkligen inte ETT enda break just nu. Nu blir det inget spel imorrn och sannolikt inte dagen efter det (räknar med att jag kommer vara ordentligt bakis). Försöker verkligen allt jag kan just nu Större delen av julafton var en pina. Till att börja med var man riktigt trött. Var rätt sen så redan där mådde man lite dåligt men det blev 10 ggr värre när jag öppnade dörren till morsans hus. Första jag hörde var min morbrors frus mammas röst. Hon har tre döttrar och de brukar turas om i misären att tillbringa julafton med henne. Eftersom hon var med förra året var jag tvärsäker på att hon inte skulle vara där i år. Men det var några familjeproblem på något håll så vi fick dras med henne. Tror inte jag någonsin varit med om en mer tiltande människa. Hon håller inte käften EN enda jävla minut någonsin. Hon är ganska högljudd med. Tror folk sa till henne att lugna sig upp mot 20 gånger. Hon är tyst absolut max 10 sekunder, sen börjar hon igen. Obv säger hon inte ett enda vettigt ord, bara totalt nonsens. Kvittar vad det är! Är hon tyst när vi har lugn och stillsam julmusik på medan vi äter middag? Nej. Håller hon käften när det är julklappsutdelning och folk läser rim? Nej. Där slängde jag ur mig ett väldigt högljutt "SNÄLLA KAN DU INTE VARA TYST NU?!" Somliga pratar mycket strunt, alla är olika. Hon hade varit jobbig nog på det sättet men det kan man väl till viss mån tolerera. Men hon avbryter i princip alla samtal exakt hela jävla tiden utöver det. Alltså verkligen NOLL respekt. I princip förstörde hon hela min julafton och är inte ens min släkting. Aningen tiltande... Aja, hon stack iaf några timmar innan resten, och sen hade jag och mina kusiner rätt kul när vi satt och spelade Xbox resten av kvällen. Street Fighter 4 och NBA 2K9. Bra julklappar med. Önskar bara man kunde fått hitta en så pass bra pokerdag som det såg ut att kunna bli. Nästa gång jag ligger till likadant (om det nånsin händer igen) så skiter jag fan i om det är värde och jag spelar bra, ska fan stänga ner och boka ett fint plus då. Gör ju även att man blir mer sugen på att spela nästa dag. Undrar hur jag ska lyckas få till dygnsrytmen lite bättre igen. Planen var att få till det direkt när jag kom hem från Stockholm men det gick ju mindre bra. Kommer inte somna på minst en timme till, är alltid sån efter en session. Men jag har iaf faktiskt grindat på sjukt bra mtp vilka två dagar det har varit nu. Lite småstolt över det, sen att jag glömt hur man gör för att plussa är en annan fråga.
-
Låter fullkomligt osannolikt, kan verkligen bara vara just rykten. Thats how I roll...sas. Såg inte att du redan hade skrivit in den. Var tvungen att dela med mig.
-
QJ i 1k-pott på NL400. All in på floppen 89T, första stora handen för dagen. Fi drar runner runner färg med nöten 98. Tror knappt man befinner sig i verkligheten längre. Sitter allvarligt talat med QJ på T98r och är helt nervös när pengarna åker in för att jag inte tror jag kommer vinna potten.
-
Jepp, vi väntade in i det sista med att boka biljetter till bion men du var spårlöst försvunnen Helt ärligt har jag faktiskt inte ens tänkt på det! Bra där, du har helt rätt, hinner det inte vända innan månaden är slut så är det garanterat på G strax efter nyår
-
GUL JUL ALLESAMMANS!!
-
Sick jävla mongovärde och jag hade helt sjuk tur när KK märkligt nog inte förlorade mot AK och 66 all in preflop. Gick obv inte att plussa ändå. Semilång paus från grinden, mått bra, och byggt upp en positiv känsla. Trodde jag vänt igen hela backet eftersom jag hade två bra stackar men obv backade jag igen. Inget stort, men det räcker för att jag ska må lika dåligt igen. Går inte att plussa just nu, inte ens när borden är fulla av superåsnor. Hade gärna kört vidare men dels är jag astrött redan nu och dels hade det varit kul att sova ordentligt så man inte får hela julafton förstörd också. Var väl bra att sluta, hade säkert varit back ännu mer nu annars. Fattar inte hur det här ska kunna vända Det är så jävla sjukt, innan maj/juni eller något sånt i år hade jag inte haft en enda backmånad någonsin. Nu radar jag upp dem. Kan ju inte se hur detta ska kunna gå att ta ifatt. Är back så jävla mycket för månaden att jag får ångest bara av att tänka på det. Har aldrig varit i närheten av detta ens. God jävla fittjul, äckliga tiltpissdlkjafDJLEAJRIEA;KNKmfda
-
Nä, såhär i efterhand kanske det inte var så smart att räkna med att du skulle ha koll på det
-
Ska bli kul att se om du är lika lyrisk som Shahin Och mig för övrigt, hade sjukt nog inte sett den förrän nu.
-
Obv sinnessjukt korkad idé att försöka deffa över julhelgen Kör det som nyårslöfte som alla andra IMO! Nu ska jag ner till gymmet bara för det.
-
Tunga vet jag väl inte Men grym låt verkligen! Fin version med. Jay Z alltså. Miljardär, uppträder med Alicia Keys, knullar Beyoncé. FML Anyway, skitkul att träffa alla er äckliga bumhunters! Nu "råkade" jag ju glömma en del kläder hos Shahin så man får väl återkomma till storstan någon gång nästa år
-
Stjärnfittan på såna stakes? Lolla mig liksom... Sorry SF, var bara tvungen
-
Julen är så sjukt jävla överskattad! MVH Bittra Meta
-
Hemma igen efter en riktig jävla TILT-FML-dag. Men det har varit värt det, grymt kul resa!! Ska försöka skriva ner en reseberättelse a la niklasvegas imorrn, varit massor av roliga aktiviteter
-
Pffft lillplus, 1600 tot! Kronor då alltså. Var Emma hon i röd klänning? Duffölen var en besvikelse. Sjukt överpris och smakade knappt något Picassos pojkvän är faktiskt gasolinne!! Sjukt sjukt sjukt. Ni andra Primarävar kommer ihåg honom. Var sidans sämsta reg och satt ofta och öppnade 6-7bb först in för att sen instapotta eller checka alla gator.
-
Sjukt att man varit i Stockholm i fem dagar och inte sett skymten av kaffedopp
-
Vadå, menar du att det finns folk som INTE bor i Stockholm???
-
Önskar jag också kunde sova halvsittande i sängen med lyset på, dörren öppen, och en inneboende som går runt på det knakiga vardagsrumsgolvet samt diskar shakers. Hade varit soft Gonatt!
-
Hehe vi behöver fina minnen mtp hur USLA United varit på slutet. Har ingen aning om CL och orkar inte googla. Brukar väl börja i februari tror jag.
-
Man måste ju bara älska ditt nick. Ska snart ändra mitt till ManU-Milan7-1!
