Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Haha, låter roligt
  2. Var ska du bo btw? Lyxa till det med Narathiwas igen?? edit: second sas
  3. Har kollat 5-6 minuter på denna hand nu men jag fattar fortfarande inte riktigt vad som händer
  4. OBV hänger du med till Thailand 2lax10
  5. Har obv inte sett filmen...men där ser man. Smickrande låt då. Kanske får höra den live snart, kommer upp från danmark till stockholm däruppe i norrland om någon vecka.
  6. Har jag en låt nu med?? Hur fan går den?? MrJ kallade mig Meta Mendieta hela tiden i K-stad, trist att det har spridit sig Är Mendieta het btw? Superrik va? Kan ju vara ok isåfall.
  7. Vafan e grejen med alla våra skador? Vinner inga PL eller CL med backlinjer bestående av Park, Fletcher och Carrick
  8. edit whine
  9. edit mer whine
  10. Kryllar ju av folk som inte fattat så mycket på flera år! Så bra start iaf
  11. WP Consp, trodde inte du var så hardcore
  12. Knäböj, benpress och utfall eller?
  13. Snart ner till gymet för lite hardcore övningar såsom chins och stångrodd (kanske även slinker in några mindre hardcore övningar som gayh-hantellyft för baksida axlar och shrugs med hantlar)
  14. Fick vara kändis i ett dygn iaf...
  15. Laddaren till min Inspiron har börjat glappa som fan. Bra företag som inte ens kan göra laddare som håller
  16. PFFFT jag var ju först, så nämner du bara Luap Du blir INTE tjock av att ta en gainer direkt efter träning...och pasta (eller ris)+kycklingfilé är ungefär vad jag lever på förutom pulver. Bra skit Sen har jag hört rykten om att din lägenhet påminner om gatorna i Teheran så du får fan se till att städa innan jag kommer upp
  17. Hade varit skitkul! Gissar på att du inte gillar JFAC (HÅRDA) men LOG är grooooove och ös rakt igenom
  18. "seriöst meta, du verkar fan vara läskigt korkad" Internet - tar fram din inre cooling Så tragiska människor det finns. Dagens Lidl-kasse: Lidl-Cevapcici, två burkar Lidl-kvarg, en förpackning färdig bearnaisesås, en liter jordgubbskräm och en burk Cola (originalet).
  19. Prima va? SemiLAGig? Dålig??
  20. Metaddict

    Rooney

    Detaljer på kärleks-delen av gåvan plz
  21. Hehe, nä kanske inte killen som letar tunna värdebets då Det är lite svårt, många åsnor kan ju bluffa tre gator men knappt värdebeta två med ett bra toppar. Så någonstans får man ju försöka tänka på att vara hyfsat balanserad och se över vilka händer man synar med på river. Men visst, en hel del regs kan man "veta" i princip aldrig trebarrelbluffar djupt i trebetade potter och vika river med gott samvete.
  22. Älskar både JfaC och LoG! Vet inte var du hade tänkt se dem men de ska spela i Lund och om jag är hemma ska jag definitivt dit. Dock är "risken" hyfsat stor att jag är i Thailand då. Så vi får se. Men det lär bli en fet afton.
×
×
  • Skapa nytt...