Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Jag såg henne inte på nära håll men jag tyckte hon såg riktigt jävla söt ut på semilångt håll Dilba var också där btw, hon var inte riktigt lika het kan man säga. Sjuk kändisspotting hursomhelst...
  2. Effekterna i Avatar var helt jävla fantastiska, sjukt glad att jag fick se den i 3D. Tyckte den var riktigt gayh stor del av tiden annars.
  3. B: Plussade 1600 på CC Stockholm B: Hälften skulle till Shahin V: Det var Izy som förlorade större delen av pengarna till mig
  4. Du som såg så pigg ut Kul att jag inte var den enda som var helt lyrisk över filmen. Tyckte dock 3D-grejen var grym, det var själva filmen jag inte tyckte var speciellt bra
  5. SICK!!! Duffmaaaaaan snälla var där
  6. Mmm, var snäll och håll det i brallan iaf. ELLER möjligen på Shahin, men thats it.
  7. Skyll dig själv som sjukt nog INTE bor i Stockholm
  8. Filmen börjar klockan 20, bara så ni vet. Tråkigt om ni skulle försova er Den är sjuka 2.40 lång för övrigt.
  9. Fired it up, again... Letade oss iväg till gymet idag faktiskt. Tog ett tag att komma dit. Jag gillar Stockholm mycket mer än jag trodde men tror det hade blivit tiltande rätt fort med att det verkar vara så jävla långt till allt. Följde upp gympasset med lite gainomax, proteindrink+bulle och sen en tallrik av Shahins mammas riktigt goda persiska mat! Körde lite laptopgrind ett tag sen. Gick iaf inte dåligt i början men sen kunde såklart inte KK stå mot 77 så det blev lillback. Shahin tiltgrindade någon halvtimme innan han fick nog av ongames supersjuka lagg. Imorrn blir det Avatar 3D på Rigoletto eller vad det hette och troligen en middag med typ hela the office. Kan bli riktigt najs. Åker hem till Helsingborg på tisdag igen.
  10. http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article6322892.ab :cry: :cry:
  11. Skulle inte vilja kalla flop bra poker direkt... Turn är så marginellt att det inte är speciellt noga.
  12. Smygkikade på ditt samtal med shanin
  13. Ballin' Btw PFgäng ink Meta på besök i storstan >>>>>>>>>>>>> syrran
  14. Meta rekar Det var nog tur att de hade textat...
  15. tell us more
  16. Dala, zacke_nr1 (eller nåt sånt) och hanxen var de man kommer ihåg. Skulle tydligen ha spelat en del med "michelin" med men det nicket kände jag inte igen.
  17. Fire it up!
  18. SJUKT kul dag igår med Ladbrokes. Knäckte första ölen klockan 14 redan så jag mår inte helt bra just nu. Dagens IRL-kung var utan tvekan microliraren och finnen Johnny62. 62 är inget djupt, det lär vara året han var född
  19. Bokstavligt talat inga microstakes Börjar förstå hypen kring Shahin89 nu måste jag säga. Bjuder på färdigrätt, somnar i stolen med datorn i knäet, WHINEAR, uppmanar en att spela hög musik när han sover om man vill, han vaknar inte ändå. Lägg citat som "om Durrrr spelar NL200 så sätter jag mig ner, tror inte han har så grym edge på någon längre" till det. Nuts helt enkelt
  20. Mm Sören ska ha all respekt! Respekt även till Shahin som kom hem och drog igång datorn. Spelade några låtar. Sen blev det helt tyst ett tag. Jag vänder mig om och ser att han sitter med huvudet lite på sned i skrivbordsstolen med laptopen i knät, och skärmen är svart. Frågar vad han gör, ingen reaktion. Skriker "Shahin!", då vaknar han. Hur fan man kan somna i en skrivbordsstol med datorn i knät kommer jag aldrig förstå. Men iofs, han har whineat sen jag kom om hur trött han var Även cred för att han ville spela kreditkortsroulette om middagsnotan när jag redan erbjudit mig att betala. OBV "vann" hans kort Visst ja, cred även till AnteSvante som först förlorade klunsningen om taxin till innebandyn och sen tar hand om hemresan med (skulle av efter oss). Skitkul att träffa alla! Sitter och mumsar på en av Shahins färdigrätter nu. Ty Snarkhin89
  21. Skönt att man inte blev förvånad iaf, visste exakt hur trött och dålig jag skulle bli. Det höll två matcher iaf
  22. Obv, någon får länka denna legends hemsida igen, tappade bort länken
  23. TYYYYYYYYYYYYY
  24. Haha, grattis
×
×
  • Skapa nytt...