-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Brukar ha bra känsla för om folk levlar men jag vet faktiskt inte om du är seriös eller ej. Om du mot förmodan är seriös finns det ju ändå ingen mening att försöka diskutera med dig när du helt utan anledning antar en sådär korkad range åt både mig och andra som skrivit här, utan att jag eller någon annan antytt minsta lilla att det är så vi vill spela. Du går helt enkelt in för att dryga dig. Have fun, men du kanske kan starta en egen dagbok istället. Gonatt.
-
Men exakt vad är det du inte fattar? De förklarar ju för dig att om man fyrbetar 3x där så är man commited med nästan allt, i princip är det då samma sak som att pusha. Och vem har sagt något om att bara pusha AA? Helt sjukt. OT Tycker det är lite märkligt att EN enda liten kommentar angående någons språkbruk ger insta-varning medan man kan hålla på och tramsa sönder en hel dagbok med dumdryga inlägg utan att någon reagerar...
-
För att vara så pass lågt ser det helt ok ut. Sluta limpa först in helt bara. Not ok dude. Dina preflopstats ser lite skeva ut pga. det, för stor skillnad mellan VPiP och PFR enligt mig. Sluta limpa, spela minst 25k händer till och prova igen.
-
All In Energy Drink...vilket jävla muppnamn
-
Usch, satte ett högt månadsmål med pokern för att vara mig men jag orkar fan inte grinda, varje dag känns som slow motion just nu. Började året i bra tempo men tappade allt helt. Det är preciiis jag orkar träna och då är det ändå något jag verkligen älskar att göra. Fattar bara inte hur det kan ha blivit så sjukt svårt att sova plötsligt. Jag brukar snarare vara en sån människa som hade sovit tok för mycket om jag inte ställt klockan och tvingat mig upp. 10 timmar om dagen hade garanterat inte varit något problem. Men jag höll ändå det nere till åtta timmar och var relativt produktiv (). Nu är det som förgjort. Känner mig som en zombie i princip konstant. Tror fortfarande det handlar om att flytta rätt dygnet några timmar så man kommer upp tillräckligt "tidigt" för att få några timmars dagsljus iaf. Är faktiskt riktigt sugen på att komma igång med grinden igen på allvar så därför blir det extra frustrerande att vara såhär trött hela jävla tiden. Har provat både att dygna och att bara sova 5-6 timmar och ändå gå upp men det slutar bara med att jag blir så trött så att jag håller på att svimma efter ett tag, och så däckar jag i soffan eller sängen helt fel tid och fastnar kvar i hamsterhjulet. Skam den som ger sig, så bra som jag som sagt brukar vara på att sova så måste det här bara vara en övergående formsvacka
-
Kommer väl en miljon forumiter till snart som säger samma sak men whatever: kul läsning, keep it up
-
Snyggt
-
"eller om han bara spelar dum" skrev jag. Sen vet du dels inte exakt hur blåst han verkligen är, dessutom är han jordens största fitta, och även om jag hade svarat "för att du är världens största retard fattar du väl" så kan jag garantera dig att han inte hade slått ner mig. Dessutom är jag övertygad om att jag hade slått ner honom först om han hade försökt
-
Dessa sömnproblem börjar bli så äckligt jävla tiltande att jag snart blir alkoholist eller pundare
-
Tyson!!
-
Sjuka djur Ante. Grattis som vanligt!
-
Där jag har varit Om det är "mkt bättre än det på möllan" är INTE möllan bra...
-
Mmmm trebeta QTo och CB/folda Q65 med färgdrag ute. WP livedonk på TV.
-
Negreanus imitation av Antonius i PAD är fan nuts
-
Lol, gammal PF-legend ryter till på msn mm.. jag läste den typ som självbestraffning när jag ville må dåligt öppnade jag leos dagbok.. funkade varje gång
-
Blev inte fiasko igår alls men obv inte så kul som man hade trott och hoppats. Var dessutom inte mindre än TVÅ retards där. Den ena, en kompis kompis bara, blir tydligen ett psykfall på sprit. Senast vi var ute mynnade detta ut i att han går förbi ett bord med massa drinkar på och bara vräker iväg allt. Obv var det jag som fick massa redbull+vodka över mig. Sen blev det bråk pga det, min kompis tände till när de blev arga så jag var tvungen att medla en halvtimme, men idioten som startade allt orkade tydligen inte hjälpa sin kompis och var spårlöst försvunnen så fort det blev bråk på G. Han bad iaf om ursäkt tre gånger igår och drack bara öl nuförtiden, alltid nåt. Den andra var en gammal vän som jag umgicks rätt mycket med för några år sen, förstår egentligen inte varför såhär i efterhand eftersom alla är överens om att han är ett stort efterblivet retard. Av någon anledning blev han ovän med mig, jag vet faktiskt fortfarande inte riktigt varför. Eftersom HBG inte är så jättestort och vi har en del gemensamma vänner/bekanta så har jag ändå försökt vara trevlig mot honom på slutet om man sprungit på varandra. Mest för att jag inte orkar tjafsa med folk liksom. Tydligen snackar han fortfarande skit om mig trots det, jag har även fått en chattlogg av en annan polare som inte heller gillar denna åsna, kallad Ajje. Min polare skrev till honom att alla tycker han är ett retard (lol) varpå han svarade att han inte visste något om det, den enda han hade något emot var tydligen mig! Riktig liten fitta är det iaf. Aja hursomhelst, jag är ganska säker på att han inte vet om att jag sett den där chattloggen. Har börjat störa mig mer och mer på honom och nu har det gått så långt att jag nästan börjar skaka när jag ser honom Trots min UFC-besatthet är jag en extremt fredlig person så jag satt i princip hela kvällen och bet mig i tungan eller sa någon kommentar lite halvtyst sådär så nästan ingen hörde. Min polare började obv hetsa mig som fan att säga något dumt Kunde inte hålla mig till sist så precis innan vi skulle dra ut satt vi 4-5 pers i köket när någon frågar honom hur det går med brudarna. Han svarar att han har "några på G" Utan att ens hinna tänka säger jag med så otrevlig röst jag kan frammana: jaså, har du hittat dem på särskolan eller? Det är ingen hemlighet vad jag tycker om honom så mina polare som nog hade väntat på ett utbrott från min sida hela kvällen började iaf asgarva. Ajje (han är extremt korkad alltså, bl.a. lyckats få sparken från en videobutik) verkar inte fatta, eller om han bara spelar dum, så han frågar vad det ska betyda och vad jag menar med det egentligen. Mm, vad kunde jag tänkas mena med det måntro?? Jag spelade dum tillbaka så det hände inget sen. En gång hade han tydligen börjat gråta på en fest för att en polare har dragit honom lite i kavajen och velat snacka ut om något gräl de haft. Mitt framför tjejerna på festen med, riktigt ballt...finns så sjuuukt många historier om pinsamma saker han gjort eller sagt. En annan gång på en fest som de var på hos en tjej hade någon glömt kvar typ 6-7 öl eller nåt sånt. Åsnan försökte på fullaste allvar reppa att det var hans, trots att alla andra visste att han inte ens hade haft med sig starköl (han drack folköl då......). Då är man fan snål/pinsam Tjejläget på festen var inte helt rätt heller. Polaren hade sagt att 5 stycken skulle komma, det slutade med 3. Man borde även ha insett att han skulle dra dit lammkött nu som nybliven singel Dem var säkert snälla men alla tre satt och sjöng med i låtar de hade valt. HELA Dumpa Mig av Maggio bl.a.....de körde även schtek-dansen med vevande av ena handen till någon dålig låt. Fyfan va man känner sig gammal ibland
-
Verkar ha samma filmsmak som mig, dessutom är du i Thailand och har tagit över hälften av mitt standard thai-umgänge. Du är den nya Meta helt enkelt
-
Hehe, för bara några dagar sedan stod det att det råder ett enormt överskott av mäklare, spekulerades i att så mycket som 30% eller något i den stilen kan stå utan jobb.
-
Liveturrar med polare igår. Trodde det var ett skämt när jag i första handen tittar ner på AA i BB efter limp, raise och syn före. Trebetar och får syn av spewtomtarna på knapp och i BB. Flop 247 eller liknande nötflop, jag bet och syn av knapp. Turn 2, jag skeppar och fi instasynar med 92. Rebuyyyyyyyyyy Flippade hem en hålpipa+FD sen och gled mer eller mindre till HU där jag tappade 2mot1-överläge mot en total nybörjare. WP meta Vi körde två turbos sen som inte gick så bra. BE totalt men en kul kväll iaf. Höjdpunkten var några rejäla grodor från en full polare. Kvällen urartade efter ett tag till en tävling i att dra riktigt usla oneliner-skämt Typ "vilket är världens farligaste instrument? Jo, i fjol dog flera miljoner människor". Det gled över till djurskämt, typ vilket djur ser bäst? Zebra! Osv. Drog då det enda jag kunde: Vilket är världens största djur? (jag blev sjukt förvånad när INGEN hade hört den) En orm!! Till min stora förvåning började två pers tok-asgarva medan alla andra också skrattade rätt bra. Jag antar att det kan härledas till alkoholen... Hursomhelst, preciiis när alla skratt lagt sig och det nästan är tyst hör man polaren Fredde: HAHAHAHA jaahaaa enooorm :lol: Alla börjar asgarva åt honom rätt länge. Två minuter senare börjar obv hånen, så en bekant frågade Fredde hur det var med det stora djuret nu igen?? Fredde var tydligen inte nöjd med sin första groda så han svarar: HEHEH jaaa, Orm-Én! Med kraftig betoning på EN. Så jävla klockrent Idag har jag lyckats tjata upp en gammal god vän från Malmö som jag inte träffat på jättelänge. Ska på fest hos en nybliven singel-polare, kan bli en riktigt rolig kväll Hoppas bara man slipper hamna på dåligt humör igen efter att ha sett United spela...
-
Jobbigt? Jobbigt för DEM isåfall, hahahahAHAHAHa.
