-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
+1 Allvar? Pics or Hehe han är sig lik vår lilla Ginger Ninja. Fin chipmottagning han gör med. Så länge motståndarna låter Scholes stå i lugn och ro och styra och ställa är han fortfarande Kung.
-
Tveksamt nu. Definitivt inte med nuvarande prislapp samt hans lön, ingne chans. Skulle inte potatis vara en standard kolhydratkälla menar du?
-
Haha tycker du överdriver, kan tillochmed lägga till tre nollor efter 25 så börjar vi närma oss (ger mig fan på att han kommer göra mål mot United snart nu bara för alla dessa hån ) Looooooooooooooooooooooooool så jävla bra Dödsroligt även ur min synpunkt, lovar
-
TUR att det är falskt, fyfan att behöva unna Chelsea en vinst på 300 mille på det fiaskoköpet Favorit i repris!!!!!!!!!!!!!!! Bonus
-
Han som går igenom oddsen är awesome. "Score more goals than Messi is priced 7 to 2"
-
Hahahahahaaaaaaaaaa så jävla bra!! :mrgreen: Trodde stenhårt på det några sekunder :lol:
-
Glömde skryta om att jag igår tvättade (bor på fjärde våningen utan hiss), handlade, lagade mat, och spelade helt overkliga SEX timmars pokerz i sträck UTAN att förlora på spelet. Detta samtidigt som jag vänt rätt min dygnsrytm några timmar de senaste dagarna. Så sjuk jag är Idag tänkte jag försöka köra ett lätt pass på gymet innan United. Pokersuget infinner sig faktiskt nästan varje dag nuförtiden men det är tveksamt om jag orkar efter fotbollen. Annars siktar jag nog på 5-6 timmars spel imorrn istället.
-
Ville inte se Brown släppas heller men framförallt var det ledsamt att O'Shea försvann, jag instämmer Jag räknar inte med att De Gea kommer vara någon höjdare i år, eller ens få mycket speltid om Lindegaards skada inte är allvarlig. Förhoppningsvis kan han prestera nästa säsong. Gör han inte det lär han väl säljas. Nu verkar Ravel Morrison vara på väg bort, synd på en sån talang. Men han verkar helt efterbliven så kanske lika bra.
-
Gott snack!! Verkar som både De Gea och Lindegaard missar matchen...men det kanske är en fördel att inte ha någon målvakt alls på plan jämfört med De Gea? Hur fan kunde vi sälja John O'Shea?
-
Orkar inte ens läsa sånt, blir bara megatiltad
-
Kuuuuuuuuuuuuuuuung.
-
Haha fyfan va sick ändå. I feel ur pain bro
-
Hoppas dem sätter den jäveln i finkan
-
Riktigt vacker sub av Oliveira btw...
-
Jag såg en bild på aftonbladet på en annan tackling i omgången där man ser en snubbe komma farande i full fart från sidan med ett rakt ben och dobbarna rakt in nästan i knähöjd på sin motspelare. Det gav ett gult...den bilden räckte för mig, vill inte ens se fortsättningen. Personligen har jag sagt hur länge som helst att alla tacklingar med två raka ben och dobbarna upp borde ge rött kort alltid, oavsett om bollen träffas eller ej. Det hade inte tagit många röda kort innan folk hade fattat och slutat. Jag har full förståelse för Citys gnäll på Kompanys röda när man i matchen efter ser en likadan tackling inte ens ge ett gult. Mmm FA...ett kapitel i sig är dem. Stängde av Rooney i 2-3 matcher förra året för att han svor in i kameran när det i reglerna inte finns någon som helst referens till om det är kameror där man svär eller ej, och folk svär konstant i PL, även till domaren, utan att något händer. Sen sparkar Rooney ner en snubbe bakifrån i landslaget och DET försvarar och överklagar man? Sen fattar jag inte förresten, Terry ska ju upp i rätten angående rasismkommentaren men jag har inte hört om någon avstängning. Har jag missat nåt eller friades han av FA för det? Grattis, själv plussade jag 6 dollar trots allt efter att ha räddat upp galan med att pricka in båda Johnsons på underkortet samt att vara smart nog att skippa bet på Jon Olav "The Cardio Machine" Einemo Tror vi alla kan enas om att runt 1.20 på Sonnen var ett uselt bet i längden medan över 4x på Bisping var helt löjligt spelbart. Självaste Dana White hade Bisping som vinnare så jag borde ha fått utdelning på mitt bet IMO. Just saying Ska bli intressant att se oddsen på Rashad och Sonnen i sina respektive titelmatcher. Jag tror Sonnen har en jättechans att ta hem titeln medan Rashad hade behövt imponera mycket mycket mer mot Davis för att jag ska ge honom en rimlig chans mot Jones.
-
Sir Alex Ferguson is optimistic Tom Cleverley can play a key role in United's race for a 20th league title. The young midfielder caught the eye at the start of the season with a string of exciting performances but hasn't featured since 29 October at Goodison Park when he sustained ankle ligament damage. And although the boss admits Cleverley is "nowhere near the first-team at the moment", the 22-year-old is making considerable progress. "Cleverley is doing a lot of running," Sir Alex revealed. "He's nowhere near the first-team at the moment but he's doing a lot of running. He'll be a terrific boost. It will be great to get the boy back because I think he's special."
-
Oj, det var absolut inte bara jag som hade Bisping som vinnare...synd man inte får pengar för bets på den moraliska vinnaren
-
Jag är kanske partisk för att jag hade pengar på Bisping men tyckte han träffade tillräckligt mycket mer stående för att det skulle överväga Chaels nedtagningar som inte ledde till nåt. När man hörde 30-27 fattade man att det skulle vara Sonnen. 0 av 2 bets so far, båda sjukt jämna matcher. Tilt
-
Haha oj va dum jag är, detta känns så mycket som ett main event för mig att jag satt och tänkte att det var fem ronder Spännande domslut detta! Tror domarna ger det till Sonnen pga takedowns i första och andra men som jag ser det vann Bisping ett och två knappt medan Sonnen tog tredje klart.
-
Jättebra match av Bisping so far men snart kommer han tröttna av Sonnens sinnessjuka tempo. Rogan och Goldie missar den faktorn helt, Sonnen kan köra såhär i fem ronder, det kan inte Bisping. Bisping måste avsluta Sonnen väldigt snart tror jag om han ska ha en chans här.
-
Det hedrar dig. Puss osv Jag hade samma bild och som sagt, det offensiva bytet vi gjorde med Chicharito var helt klart överflödigt i mina ögon. Vad tyckte du förresten om tvåfotaren med raka ben och dubbar som inte ens blev varning? Jag hatar att gnälla på domaren vid förlust men Kompany blev utvisad för en i princip identisk i omgången innan. En konsekvent linje från domarnas sida hade varit uppskattad.
-
Precis så jag resonerat med italienska ligan Skippade bet på Einemo förresten. Russow såg smal ut på presskonferensen och har tagit ledigt ca 4 veckor för första gången inför en match. Innan har han ju jobbat heltid samtidigt. Fortfarande fullt möjligt att Einemo vinner såklart men tappade suget nu.
-
1. Det är inte er vi diskuterar... 2. Så talar bara en partisk scouser 3. Not worthy of a comment
