Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Hehe men jag läser här också! Galan går på C More (som det tydligen heter nu), aka Canal Plus. Annars brukar det gå att köpa galorna i sverige för 99 spänn. Det tänkte jag själv nog investera i. Hela galan är stört bra
  2. Tips på bra converter mvk > avi? Testade Any Video Converter men avifilen gick ju knappt att kolla på så dålig kvalitet det var.
  3. Lombard verkar vara en riktigt fitta så man skulle inte bli jätteledsen om Paul Harris råkade hitta sin gamla goda heel hook Men så länge han vinner är jag mycket nöjd! Hyfsad gala redan på lördag.............. :shock: :shock: Helt sjukt att den ska gå på vanlig TV i USA.
  4. Level tränar aldrig någonsin ben och jag har inte gjort det på ett tag nu. Så vi håller käften. Keep it up!
  5. Tycker att det är segt att jag inte har kvar någon bettingrulle! Palhares är topp 3 favoritfighters för mig. Man vet ALDRIG vad som kommer hända när han går match Sen är han bara störd på marken med. Lombard såg horribel ut mot Boetsch ja. Enda problemet är att han har en extremt stark judobas och Palhares kan vika ner sig mentalt lite halvt så fort han inte får ner någon. Men 2.87 hade jag spelat, absolut.
  6. Underbart klipp. Är det skitskumt att säga saker som "jag älskar verkligen svarta"? Bara kollar först Och på tal om "aww hell no". Tung lååååt
  7. Intressant! Kul att det är en "riktig" dos och iaf 10 veckor. Lite litet sample kanske men tillräckligt stora förändringar för att det ska verka troligt. Men "testo > träna" är högst sannolikt fel. Det är väldigt kort tid i sammanhanget och en hög dos testo. Jag gissar att muskelökningen på testo/ingen träning är maxad (det är tillochmed mycket möjligt att muskelmassan hade gått ner igen även med fortsatt testo) här medan träning/ej-testo lär kunna fortsätta bygga muskler i någorlunda samma takt ett bra tag längre än såhär. Testo/träning var såklart överlägset med. "Mood and Behavior No differences were found between the exercise groups and the no-exercise groups or between the placebo groups and the testosterone groups in any of the five subcategories of anger assessed by the Multidimensional Anger Inventory. No significant changes in mood or behavior were reported by the men on the Mood Inventory or by their live-in partners, spouses, or parents on the Observer Mood Inventory." Mao glöm "roid rage" typ. Självklart är det inte så enkelt (ffa finns det en massa andra AAS än testo) men detta var som sagt ändå en rätt hög dos testo.
  8. Aa den är faktiskt rätt festlig.
  9. Sjukt intressant att se fighters kämpa med vikten tycker jag. Hyfsat ohälsosamt http://mmanytt.se/bloggar/kort-om-mma/se-jose-aldo-kampa-med-vikten-infor-ufc-129/
  10. GG WP ändå sir
  11. Joe Rogan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Förlåt men jag orkar inte googla, tror man hittar på http://www.joerogan.net
  12. GTO - "hemlagad" shake. Livskvalitet - drycken nu nämner eller såklart Gainomax Choklad. Mumsssssssss
  13. Har i princip slutat med PWO men det lär nog behövas nåt för att jag ska vakna till liv Kvarg känns som aldrig igen, tror jag föråt mig på det Men jag funderar helt klart på lite modifierad PF (hehe, PF) om jag känner att det kan funka att träna på tom mage tidigt efter uppvaknande.
  14. Funkar för att vakna till lite mer ja men inte för att känna bättre tryck på gymet. Menar mer att jag känner mig mer svag och seg än trött som i nyvaken.
  15. Mm jag skulle absolut köra EAA och antagligen lite kolisar också. Blir du verkligen slö hela dagen sen? Fett ovärt isf ju.
  16. Någon som gymar på "morgonen" på fastande mage? Hur upplever ni det? Jag känner mig alltid extremt kraftlös på morgonen och har aldrig vågat prova men det skulle passa väldigt mycket bättre med dygnsrytmen man har osv.
  17. Det kan jag intyga att han har +1
  18. United lämnar alla stjärnor hemma och kommer ställa upp med halvt juniorlag. Galatasaray måste vinna. Hatar bet på United här
  19. Desamma, HEJAAAA!
  20. Känns spontant som att det kan vara så det ligger till ja.
  21. Löjligt många gånger jag gjort samma misstag tyvärr. Börjat sessioner när jag inte varit sugen, pressat in 2-3 timmar mer än jag hade tänkt, spelat kasst, somnat alldeles för sent och sen inte varit sugen på att spela igen på flera dagar.
  22. Eh normalt att man har 7 missade samtal och 5 sms från en ny tjejkompis/bekant Får lite skräckfilmsvibbar! (8 missade samtal nu medan jag skrev detta...)
×
×
  • Skapa nytt...