Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. PREMIER LEAAAAAAAAAAGUEEEEEEEEEEEE 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :roffe:
  2. Syn preflop alla dagar i veckan. Nu synar jag turn och svimmar verkligen inte Vad kom på river? Det som är det svåra. För jag antar att du synade, annars får du stå i skamvrån resten av livet.
  3. Hade ju varit trevligt att få sluta springa så helvetes jävla misär IRL hela tiden när man försöker komma in i grinden igen :cry:
  4. Bra insikt! Hoppas du står för det du skriver om att det är sista slanten Lycka till.
  5. Fan om man ska trolla sådär kan man väl åtminstone skriva aningen sammanhängande
  6. Blir fett najs
  7. Önskar jag också kunde
  8. Han verkar duktig!
  9. Min morsa har börjat köra 5/2 fast med 500kcal de 2 dagarna man "fastar". Det bästa med detta är att hon ÄNTLIGEN börjat lära sig lite smått och fått lite koll på hur mycket kalorier födan har. Blev lite stolt
  10. Allt e relativt
  11. Nu känner jag mig gammal
  12. Jag synar flop med dem stackdjupen.
  13. Beercreek visar vägen till Harmyntan någon dag då
  14. Yay Harmyntan!!
  15. Slaskat på 1/2 några sessioner och skulle vilja säga att den nivån också är ett skämt. Stor skillnad mot /4 och /5 även om dem nivåerna också är löjligt softa
  16. Polariserad range ftw
  17. Hon är min så vad spelar det för roll? Fuck u Visste du skulle säga deee
  18. Du har en deal!
  19. Ny punkt på min bucketlist: Gifta mig med Evergreys storasyrra, bitch be fiiiine!
  20. Självklart!
  21. Kan aldrig folda när sämre händer värdebetar IMO. Men när han pottar tre gator slår jag inte om river här, syn är standard. 44 är bara att dega. Snudd på att det går att dra en snabb runk innan också, vi har kåk och fi är fisk
  22. Sämre väder innebär mer grind igen. Minst sagt välbehövligt Det får bli lite nya rutiner för att få upp volymen. Eftersom jag är sämst på att spela när jag är trött eller inte har full fokus, och lika kass på att kolla någon serie bredvid samtidigt som jag spelar så har det inneburit att jag gjort valet att inte spela då. Men nu har jag äntligen hittat en nivå jag kan vinna på även när jag halvsover eller tänker på vackra damer, 1/2 på SVS Så fokus = grind på 2/4 till 5/10, ingen fokus eller dålig motivation = trycka in åtminstone 2-3 timmar 1/2. Det lär även bli lite bättre mat igen vilket också behövs. Man kan väl kalla det jag kört nu för kaosdieten. Turbobantningsdagar har blandats friskt med festdagar med skräpmat och massa öl, eller bakisdagar med skräpmat, cola och godis i mängder. Så jag har iaf jämnat ut det hyfsat Inte för att jag kommer sluta festa men sommaren är alltid rätt jävlig på den fronten
  23. Lite för dåligt ljud men längtar verkligen efter nya skivan!
  24. Endast på PF ber om folk om råd hur man bäst kokar ris
  25. Inte ett enda metallband på varken HBG eller Malmöfestivalen? Var nåt demoband som spelade i HBG men det räknar jag inte, får vara åtminstone semikänt. Hårda tider för oss metallare alltså
×
×
  • Skapa nytt...