Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Roy Keane, snyggt Är du smyg-Unitedfan?!
  2. Tänkte efter lite och säger #4!!! Do it
  3. Sök jobb på Cardinal så kan du ge oss gratis dricka Win-win!
  4. Plussar på om att få in det turn. River känns standard. Trebetar mot knapp men nog inte mot CO om det inte är någon vek reg.
  5. Ja obv är det cp-foxen som inrett och inte vi. Säg gärna till pokerspelare om ni vet någon som letar. Dybban är självklart sugen redan
  6. Postar denna här också. Det är inte jag som ska dra iväg utan foxen, den tredje killen som bor med mig och ViktorH. Rum i central femma i Helsingborg (norra hamn, harmyntan) uthyres minst 3 mån from september pga långresa. Balkong från rummet med havsutsikt samt tillgång till jacuzzi och bollhav. Pm för mer info!
  7. Detta borde ni gilla
  8. Ägaren/chefen tror att dem tappar en massa trafik då.
  9. STORA STORA pluspoäng för att du postar legenden Chuck Shuldiner! Detta musikaliska genis tragiska bortgång har vi sörjt länge här i metaboken :cry: I Control Denied är det dock jag som inte riktigt klarar sången
  10. Bara att gratulera
  11. Tackar och bockar
  12. Bra match av Elfsborg ändå.
  13. -1 på den skivan med Machine Head. Rätt kass. Däremot är deras två senaste plattor mycket bättre!
  14. Dags för lite metall igen som ingen bryr sig om här. Men jag upptäckte nyss detta band och är så jävla lyrisk, sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt bra!! Snuskigt duktiga musiker.
  15. Jag lever! Nä jag var ute och drack öl vid havet och njöt av hur HIF pissade på IFK samtidigt som (edit: in before osköna idioter postar och inte inser ironin i mitt inlägg) whatever.
  16. Mmm dat riversyn
  17. heltok, dina serietips har uppskattats. Ray Donovan verkar öööövernöt Continuum följer jag fortfarande. Jag ska egentligen inte kunna tycka om den serien men det är nåt med den som jag inte riktigt kan sätta fingret på som gör att jag är helt fast
  18. Fin dam, vad heter hon?
  19. Va?
  20. Oh. My. God. I cannoooooot wait!!
  21. Precis. Jag orkar nästan aldrig svara om någon postar fler än två händer i taget
  22. Så jävla + en miljard Köp ett microSD-kort på 32 gig för drygt 200 spänn också, sjukt prisvärt och enkelt
  23. Nu har du mig igen
×
×
  • Skapa nytt...