You had me at "chili, vitlök och lök"...but you lost me at "halv flaska vin"
Tror jag gör nån form av chili con carne faktiskt, brukar göra typisk svennebanan med nötfärs så kan vara najs att prova med "riktigt" kött
AK går att ge upp turn btw men skjuter du turn måste du ju alltid dega den rivern.
QJ är väl standard men förstår inte vad du tänker över på river, checka
Kan ju ha varit bättre värde ett tag. Det går obv inte att plussa i NSD mot fiskar som synar ner tre gator. Sen är det varians inblandat även där. Några stora potter där man trebarrelar och blir höjd river så kan det skilja rätt mycket under kortare perioder.
Se till att bomba friskt mot regsen och trebeta mycket men ta det lugnare mot fiskarna.
Inatt kommer ni återigen som enda pokerklient i hela världen stänga ner skiten i flera timmar helt utan anledning. Jag gissar att pokerrepresentanten är på "semester" som vanligt men läs igenom tråden och gör för en gångs skull något åt era buggar.
För min del stör jag mig just nu mest på att det fortfarande är jättelagg när man trycker på "OK" när man får plats på nytt bord, och "OK" när man sen får upp meddelande om att man bara får spela fem bord. Hur svårt kan det vara att fixa så att meddelandet försvinner direkt när man klickar?