Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. You had me at "chili, vitlök och lök"...but you lost me at "halv flaska vin" Tror jag gör nån form av chili con carne faktiskt, brukar göra typisk svennebanan med nötfärs så kan vara najs att prova med "riktigt" kött
  2. Haha vem? Skriv på skype
  3. Har ett kilo strimlat nötkött i kylen, tror det är högrev. Ge mig nåt recept. Jag kan inte se mig själv åka dit nä. ViktorH, fullt möjligt.
  4. Metaddict

    baros

    Inte lätt att få McDonalds att se magiskt ut men du lyckades med den andra bilden som referenspunkt Fyfaaaaan så vidrigt!
  5. Aa linjen funkar. Ska läsa igenom din reserapport noga och svara sen
  6. Danskarna är ju öldrickare av rang. Öl, öl, och öl. Jag vet för jag är nästan dansk
  7. Hände detta nyss :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
  8. Fråga nån annan
  9. Kan inte spela PLO men kan med 99% säkerhet säga att vi vill ta banklån på den floppen
  10. Tack!
  11. Vände fort från "wooow bästa dagen i mitt liv" till det där Låter najs!
  12. +42589285928958
  13. Jaså det slog tillochmed när jag berättade mitt svs-nick. Känn dig stolt JackVegas
  14. Usch fatta hur skrytig och vidrigt dryg han kommer bli nu...
  15. AK går att ge upp turn btw men skjuter du turn måste du ju alltid dega den rivern. QJ är väl standard men förstår inte vad du tänker över på river, checka
  16. Känns fine men ja, 29 på turn räcker imo.
  17. Hand 1 och 2 fine, hand 3 betar jag river. Synar som spelad.
  18. Metaddict

    lås!

    Haha ok, var kanske någon annan då. Men bra read av mig iaf
  19. Metaddict

    lås!

    Har något minne av att vi redan snackat om det men det var Phuket va?
  20. Haha
  21. Kan ju ha varit bättre värde ett tag. Det går obv inte att plussa i NSD mot fiskar som synar ner tre gator. Sen är det varians inblandat även där. Några stora potter där man trebarrelar och blir höjd river så kan det skilja rätt mycket under kortare perioder. Se till att bomba friskt mot regsen och trebeta mycket men ta det lugnare mot fiskarna.
  22. Läst igenom hela dagboken nu. GL med allt! ps Vi ska ta guld i år HIIIIIF ds
  23. Bose var ju groteskt fula så om valet står mellan dem två tar jag Sennheiser utan att tveka
  24. Inatt kommer ni återigen som enda pokerklient i hela världen stänga ner skiten i flera timmar helt utan anledning. Jag gissar att pokerrepresentanten är på "semester" som vanligt men läs igenom tråden och gör för en gångs skull något åt era buggar. För min del stör jag mig just nu mest på att det fortfarande är jättelagg när man trycker på "OK" när man får plats på nytt bord, och "OK" när man sen får upp meddelande om att man bara får spela fem bord. Hur svårt kan det vara att fixa så att meddelandet försvinner direkt när man klickar?
  25. Fattar fortfarande inte vad du snackade om, satt fan 2 och 3 fiskar på flera bord Du måste vara riiiiktigt kass du
×
×
  • Skapa nytt...