Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Kunde ha svurit på att iPhone 5 inte har stöd för 4G, hade jag missat nåt?
  2. Afan, jag hade faktiskt inte en aning om ranking och så, såg bara avsnittet och fick direkt känslan av att han borde ha varit tillräckligt bra för att få vara med. Trist! Men han har en rätt stor match bokad i Japan snart. Jag tror ändå en vinst där och en till sen mot en hyfsat motståndare borde räcka för att få kontrakt i UFC. Speciellt om Beal vinner TUF eller imponerar stort!
  3. Hon såg tight ut!! U hittin' that brah???
  4. Segt med Troeng. Han höll ändå emot riktigt riktigt bra på marken mot en så duktig motståndare men stående ser det dåligt ut som vanligt, om han nu är så duktig tekniskt får han se till att visa det jävligt fort. Man vet aldrig riktigt hur UFC tänker men nog borde han få en chans till iaf. Det verkar faktiskt vara en enorm fördel att vara svensk just nu. Jag menar, kan Papy få en tredje match så ska det mycket till för att bli cuttad Kollat TUF än?
  5. Varit i Thailand en massa efter det med men det är svårt att slå första gången man är där med en massa pokerz och bara lever livet
  6. Nästan exakt vad vi betalade för vår stora fyra i Bangkok 2007 Underbara minnen! Mäkta avis på dig
  7. Inte dumt odds på Okami men jag tror han är sämre på exakt allt, Jacares stående börjar se vasst ut på riktigt. Hur ser du på Troeng mot Natal? Natal är duktig och jag vet inte om Troeng kan få ner honom. Troengs stående är verkligen ingen hit iaf.
  8. Betala till vem?
  9. Ah kikade på den innan med, orkade bara halva och då är jag ändå sjukt intresserad av detta. Ingenting var någonsin hans fel, allt är en enorm konspiration. Men samtidigt, vad ska han säga när han överklagat domen. Aja, ny UFC-gala inatt med Tor Troeng på huvudkortet, Cedenblad vann snyggt i lördags. Ny fin vinst här så kan vi glömma Reza allihopa förhoppningsvis.
  10. Ji-sung Park??
  11. Old old news. Men nä, inte direkt..........
  12. Back 80 spänn, 2 sessioner, 2.4k händer, plus ett gympass, back tre stora kycklingfiléer.
  13. You go girl!!
  14. Åh yes, ännu en microdagbok Neh, skojah bah, GL
  15. Hahaha tänkte väl!! Men nja, tillräckligt lång tid det där för att det kanske ska vara bättre att hålla ut och inte se E01 Jag som längtade efter att njuta av ett nytt avsnitt med laptopen i sängen ikväll...
  16. Nä inte sett det än, såg att det var någon screener. Vad menar du med 29/7? Kan väl inte mena att det ska börja först 29/7 2014? EHHHH ja.
  17. Weeee! Om jag bara inte hade backat idag hade min dag obv varit komplett! Trist när du själv skjuter ner alla givna pikar du lägger upp. *host* toffel *host*
  18. Njut då av dina 15 minutes of minibiff-fame nu
  19. Lita inte på honom, han byter idol lika ofta som ViktorH byter kalsonger. Dvs ungefär en gång i veckan.
  20. Påbörjade min September-"lockdown" med en session på 3k händer och det var en väldigt bra start grindmässigt. Spelade iofs mitt b-game eftersom jag railade Aftonbladets eminenta (måste faktiskt sägas, den var riktigt riktigt bra) silly season-studio Alla gröna dagar är sköna dagar!
  21. Hehe aa jag gjorde valet att göra min stängd och därmed rätt så barnförbjuden. Har inte riktigt hybris nog att göra en till "officiell" Dock kom jag ur mitt twitterflow för ett tag sen och skriver väldigt sällan.
  22. Ehehehh
  23. Inte läst något alls om Schweini knappt. Var ju lite snack om Alcantara men det verkade aldrig riktigt nära. Herrera var ett stenhårt rykte nu men där fanns inget bekräftat alls om något bud ens. Hursomhelst väldigt märkligt att skita i Fellaini under klausultiden och köpa honom nu. Håller med, men bjöd vi på Baines (vilket vi verkar ha gjort) är det väl iaf logiskt med Coentrao också. Kanske tänkt som ytter.
  24. Något säger mig att den mannen inte kommer posta såvärst frekvent
×
×
  • Skapa nytt...