Markus8000
Members-
Innehåll Antal
852 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
30
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Markus8000
-
Är ju gött kunna magkänslerekrytera till ett imperium men det gissar jag sällan är aktuellt när det kommer till praktikplatser i Sverige. Jag delar sedan inte alls din uppfattning om att frågor är dåligt. Tvärtom anser jag det vara något som visar på engagemang och vilja. Sen kanske det reflekterar lite vem man är som ledare också och vi är sannolikt olika där bara. Hursom, bra för ts höra lite olika resonemang och att det sannolikt saknas facit. Som standard törs jag dock lova det är bättre vara angelägen om jobbet än tvärtom.
-
Du har helt rätt i att det var ett dåligt svar. Några generella tips som andra säkert kan komplettera: - Förbered dig noga. Läs annonsen en extra gång och nämn samma ord under intervjun med förklaringar om hur du kan bidra. - Förklara varför du vill ha jobbet. Bara i positiva termer, dvs att du vill dit, inte från något. - Berätta varför du är unik i någon form av adekvat kontext. Att du valde ditt PF-nick som du valde hade jag själv skippat, bara som exempel. Sen kan du nog avdramatisera sociala färdigheter en del för praktikplats som programmerare. Det spelar mindre roll så länge du bara kan uppföra dig. Du kan med andra ord fortfarande fått jobbet om du bara framförde dina färdigheter ok.
-
Kan bli åka av mot Le Bleu men mirakel inträffar lite då och då i sportvärlden. Jag ska försöka se matchen på storskärm i huvudstaden. Alltid tänkt det skulle vara kul.
-
Efter senaste matchen vette det väl katten om man är så sugen på Brasilien eller Marocko i alla fall. Bara scannat rubriker i veckan och det verkar som det varit bra resultat hittills om man tänker sig för Sverige att spela vidare. Hoppas Potter har modet att testa nåt galet till Japan. Man blir ju lite lätt ombytlig i tv-soffan så med en bragd mot Japan sitter man i guld-båten igen.
-
Reka ”lamm racks” är nästan värre än att byta position på borden
-
Hien ska spela sitt livs viktigaste match och tar knappt en frispark. Som mittback. Lindelöf lika sämst och blöt. Och är lagkapten.
-
Ja, alltså man får ju lära sig redan i juniorfotboll att ta bort första ytan vid inspel. Sverige släpper in mål på mål därifrån. Så sjukt besviken fortfarande. Holland behöver ju inte ens vara bra.
-
Vilka sopor. Aldrig varit så besviken.
-
Så genant. Sämst. Jag och Malin sjöng med i nationalsång och så viker dom ner sig så totalt. Ett undantag och det var Isak. Varenda touch suverän. Inte hans fel det är rena vrak som spelar i övrigt.
-
Hien har förlorat varje närkamp hittills. Så sjukt svagt. Petter Hansson hade aldrig, aldrig släppt in första målet. Han kunde knappt slå en bredsida men han var back och kunde försvara målet.
-
Det är sannolikt den enskilt viktigaste matchen som spelarna kommer spela hittills. Varenda närkamp kommer göra skillnad. Bästa läget för dessa män att göra sitt livs insats. Jag hade gett en arm eller ben för den chansen. Jag tror på strategin att ligga lågt och smälla iväg hårda passningar mot Isak. Tyckte han såg så sjukt vass ut mot Tunisien. Hela tiden redo i djupled och väl rättvänd är han så duktig. Ju närmare vi kommer matchstart, desto värre är det. Inte längre kul utan bara lidelse. Nu är det bara skicka bästa energin från Sverige till USA. Redigering: det är ju fullt möjligt vi inte lever för att få se samma läge igen
-
Taggar för kvällens match med att kolla klipp från 94. Knetens halvvolleymål mot Brasilien är verkligen oerhört snyggt.
-
Grymt kul när du skriver ❤️
- 127 svar
-
- 1
-
-
Lewis var sämst men Gane bäst. Galan var lite väl orimligt amerikaniserad och Trumpsk men ändå riktigt bra. Gaethje var redan en stjärna men blev odödlig tack vare matchen mot Topuria. För oss alla som tagit en bra smäll mot levern så har åtminstone jag ingen aning om hur Justin överlevde rond 2, men bara knacka i bordet. Mycket mäktigt. VM så här långt är rätt kul. Lite skrällar här och var och tydligt hur mycket bättre de mediokra nationerna blivit. Hoppas, hoppas Sverige kollar på typ Cap Verde inför lördagens match, parkerar bussen och sen använder Isaks djupledsspel. Skulle kunna bli bra.
-
+1
-
Bedrövlig första timme av tv4. Alla möjligheter att vårda ansvaret som kommer av VM-premiär och ge skön, peppig känsla men det är politik och protester + John Guidetti med spice boys-tatueringar + Olof Lundh med en smaklös kätting runt armen. Hoppas de höjer sig.
-
Ikväll drar det igång med VM. Verkligen tudelat med extra många deltagare. Å ena sidan är Sverige med, å andra sidan är det många svaga nationer. Håller tummarna för mirakel och roliga matcher. Vinnarna lär nog mest vara de som balanserar på variansens rangliga tråd så ur spelperspektiv suger VM rätt hårt. Jag kommer satsa på poolspel men inget annat. Vad tror ni rent allmänt?
-
Det är inte så himla ovanligt med sådan utveckling på såna här hypetåg, men visst, lite kalla fötter får man ju 😂
-
Nettan har numera Rocky-filmerna. Gosse så bra de är. Fyran är min favorit.
- 71 svar
-
- 1
-
-
Chansen att Lewis vinner på domslut är i princip obefintlig. Därför kan man tjäna extra procent på avslut.
-
Står fast att det är årets bästa ufc-spel redan till 3,40. Hokit kan brottas och tråka ut matchen, men göra det på vita husets gård - jag ser det inte hända. Och står han med huvudet i mittlinjen på samma sätt som mot Blaydes är det god natt.
-
Tack Steve. Från och med nu kommer jag köra en hel del SRP i mina analyser.
-
Alltid trott det var att potten var utan 3- eller 4-bet, dvs single pot raise. Och innan någon tiltar över min dumhet så finns det en hel del hårresande formuleringar i världen.
-
Vad betyder spr?
-
Mäktig dagbok! 😍 Du är på Firmans radar.
- 127 svar
-
- 1
-
