Kan tyvärr inte hjälpa dig med dessa specifika. Men rent generellt,
om ett antivirus har detekterat att FI har haft tillgång till din dator så
är det svårt att säga vad som gjorts. Jag skulle rekommendera att du installerar
om.
Annars är det lite som att möta polisen i dörren på väg hem och de säger:
-Vi såg två kriminella element gå in i din lägenhet. Vill du att vi torkar upp fotspåren i vardagsrummet?
Jag skulle gärna se att de går ett varv runt hela lägenheten och kollar garderober osv...
Om en maffiagubbe kommer med din borttapade lapp där du har dina loginuppgifter till diverse pokersiter, räcker det att få tillbaka lappen eller kommer du att byta lösenord?
Det är jobbigt, visst, och för det flesta så räcker det med att rensa med AV. Men jag skulle inte ta risken.