Gå till innehåll

hubbahubba

Members
  • Innehåll Antal

    2 026
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    10

Allt postat av hubbahubba

  1. Jag är inte avis på kombon förkylning+flyg.
  2. http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=1886070253 Detta är boken du bör köpa, enkom för jam-fold delen. Ofta är blindsen såpass höga så att korrekt spel fås av en tabell.
  3. Alltså ingen flip. Kan ICA-lagerkillen ha en chans mot en krokodil? Om man bara kommer förbi käften borde man kunna hoppa på huvudet eller något liknande.
  4. "Betway.com har börjat med de populära kvitt eller dubbelt-tävlingarna - hälften av deltagarna dubblar upp sina pengar, andra hälften får gå tomhänt. Perfekt för nybörjare. Du hittar dem under SnG > Special." Din förklaring här var mycket bättre.
  5. Ola, på teambetway skriver du att DoN ska vara perfekt för nybörjare. Varför? Jag har hört liknande uttalanden från andra och har svårt att hålla med. I DoN finns det många situationer där korrekt beslut är ganska icke-intuitivt.
  6. Förutsättningen är väl ändå att djuret är lika intresserat av att dräpa människan som vice versa. Då skulle jag inte vilja möta en ko, dessutom hur stor risk är dete att randomkon har horn? Rovdjur tror jag att man bör passa sig för om man inte har ett rejält viktövertag. Vad tror ni om åsna? Jag tror att den är lättare än kon iaf.
  7. Lisa, var hade ni trevligt? Stockholm!
  8. Tycker du att vi ska avskaffa polisen? För över en natt kan denna beväpnade yrkesgrupps arbetsuppgifter ändras till att skjuta kvinnor och småbarn.
  9. Hur kan du tro att INGEN är för FRA. Tycker du inte att sverige bör ha en underrättelsetjänst? Bör Bildt förbereda sig genom att läsa aftonbladet och blondinbella?
  10. Ich bin nicht Deutsch! Men stugan verkar vara ett riktigt fynd, hur fick du nys om den? Kan det tänkas att det finns någon ledig vecka, jag har precis påbörjat min semester och har inte alla 8 veckor inbokade.
  11. Braxen är underskattad som matfisk imo. Rök den!
  12. En till: Har du ätit finsk sommarsoppa? (Dvs kosken i blommig tallrik)
  13. Varför flyttade du till sverige? Vad tycker din arbetsgivare om att du supit in dig i estniskt fängelse på en pokerresa?
  14. Det såg intressant ut, synda att jag redan är vuxen
  15. Visst är de bra men är jag ensam om att gilla Dirk Gently bättre?
  16. Riktigt tråkigt om du lägger ned. Varför inte koncentrera dig på roddmaskin och nyktert spel?
  17. Kul att din well tagit fart igen. Vilken beskattning tycker du är rimligast, inkomstskatt, moms eller fastighetsskatt?
  18. Jag vill minnas att en känd satelitguru hatar exakt 2 priser.
  19. Min femåring skriker av skratt åt detta
  20. Precis, det blir lite som säker sex med kondomer i bakfickan.
  21. All-in alltså?
  22. Var det en all-in situation? Det såg inte ut så. Brukar ni inte bränna kort är ni spelar live, eller var det så att dealern inte riktigt förstod syftet med att bränna kort? Jag är väl muppig som hakar upp mig på detta.
  23. Imponerande, själv var jag löjligt nöjd över att lägga klick-golv i ett ~15kvm sovrum på mindre är två veckor. Man får lite perspektiv. En fråga: på en av bliderna finns en flop (As 6s ??) samt två kort med bildsidan ner, varför ligger de två korten där?
×
×
  • Skapa nytt...