Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Sitter ni över 100 bb djupa som du ni två gör här tycker jag det är bra att göra ett försök att bluffa, har ni dock bara 100 bb så funkar det oftast inte.. Sen måste man ju ha en viss koll på motståndarna, veta att de är kapabla lägga händer.
  2. Sjukt enkel syn, han har troligen Q9.. SHIIP IT
  3. 1. Troligen för att nåt drar åt sig all CPUkraft eller det virtuelle minnet, kolla aktivitetshanteraren nästa gång det händer. 2. Bara googla, men låter som ett musikprogram bara =)
  4. slowboy

    Baluupaz

    Kan inta klaga på din musiksmak iaf =) NOMY är sjukt bra.
  5. Höj preflop, checka bakom på flop, du vill inte bli CR med bara toppar+gutshot, sen efter turn kommer handen spela sig själv.
  6. slowboy

    Kaffedopp

    Du har iaf ett sjukt bra låttips längst ner GL med lirandet annars
  7. Jag undrar om någon här är affiliate hos Cardoza, söker det nämligen tills jag skall signa upp ett konto där.
  8. Vad vill du med din flopbet?, som spelat är det väl bara syna och få halva potten antar ja, inte nån hi/lo specialist men syn känns motiverat.
  9. Eftersom du troligen spelade 1X2 så är detta standard ja, X blev ju resultatet..
  10. Sjukt vilken jävla idiot du möter då.. Hade kastat laptopen i väggen =( Hoppas du kommer igen.
  11. Blixtfold... menar du ser att ett tredje spader har landat med va? på dessa nivåer jagar de till sin färg på vilka bets som helst,, du slår absolut inget nu, kanske en dåligt spelat J9.. men neeej blixtfold
  12. slowboy

    Neuen@svs

    Tror att denna skulle kunna passa dig.. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=354681&cks=ASS&assoc=9AC137BE-9688-494E-BA13-74A15260DF1C
  13. slowboy

    Neuen@svs

    Vilken prisklass?, det viktigaste är ju isåfall för dessa ändamål är att du har mycket RAM, minst 2 gig, grafikkortet är skitsamma, och att du har en snabb hårddisk.
  14. Satte en fin trippel , underspel på båda matcherna igår och vinst holland idag.. gav 11 i odds =)
  15. Jag bangar inte,, vad har hon för krav ^^ eller vänta lite,, kan man ens bräda izy =(
  16. Table selection?
  17. BARA SLÄNGA UPP DEM ^^
  18. Pokertube.com sen letar du reda på EPT season 4,, tex http://pokertube.com/Movies.aspx?movie=5989&title=EPT_S04_Baden_Ep02_2_4&player=1&page=8&FreeText=ept%20s04&list=9
  19. Man kan ju säga att Boston har kontroll på Kobe just nu iaf
  20. Klonka Hem Det Nu Då
  21. MEEEEEEEEEN skämtet =(.. bästa dagboken någonsin <3 Tack Jessica WP
  22. Lycka till.. Varför ftp?
  23. På så dragig bräda måste du ta synen..
×
×
  • Skapa nytt...