Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. http://www.megaupload.com/?d=2WZ9J94W vet inte om du såg att jag posta den i Office dagbok =)
  2. http://effinnerds.com/wp-content/uploads/2009/07/jessica-biel-gq-12.jpg Kopierat från bilden=), men kollar man noga ser man det
  3. Jessica Biel =)
  4. http://www.megaupload.com/?d=2WZ9J94W Där har ni King Curtis iaf =),
  5. Då var det klart, vet ej om jag får länka här? megauploadlänk? Vill ni donera för mitt generösa jobbiga kan ni få skicka på pokerstars
  6. Jag kan nog svara på denna IFK Karlsborg Div 4, för jag antar du spelar i a-laget nudie?
  7. Får tårar i ögonen av den fina meningen Jag skickar en länk om nån timme typ.
  8. Kan göra det på megaupload =), har inte så bra lina uppåt så känns dumt att jag skulle vara ensam att seeda =)
  9. Har du inte hittat det kan jag ladda upp det någonstans.
  10. Jag vill verkligen att du vinner men Sunderland är mitt favoritlag i PL så hoppas dom håller Vore en sjuk skalp isåfall =)
  11. Saknar Josefin Bornebusch
  12. I want to see Brian dance, CMOOOOOOOOOON bitches
  13. Hypnotisören är en grym bok imo =), verkar bli en storsäljare med, det unnar jag dom
  14. Korrekt =)
  15. Ehhhm angående ditt flickvänsscenario dilemma, är jag en hemsk hemsk människa om jag skippar "eftergull" brukar mest sätta mig vid datorn, det är iofs pga att man inte gör det på kvällar nuförtiden =) Men ärligt , jag tror inte så många tjejer vill ligga sked efteråt ;$
  16. Ehhhm Managerzone, det hade jag redan 01 doock gick det i graven 05 efter att några klasskompisar logga in på mitt konto och sålt alla mina spelare + fått det bannat
  17. Ehhhhhm , man känner sig ju lite smånördig när man sett iaf 95/100 av klippen, såg inte heller Paul Potts
  18. Underbart att du är tillbaka =), du skriver fruktansvärt bra.
  19. Bara starta om msn, så svårt äre ej
  20. Varför kämpa han inte , min kärlek till Sören gick upp i kras..
  21. CATROOT2 är nåt windows update skapar för att fick fucka upp uppdateringarna Changer är också nån windowsfil. Hiberfil.sys är en avbildning av ditt arbetsminne som sparas när du sätter datorn i viloläge. När du väljer viloläge, sparar Windows ner allt som finns i arbetsminnet i denna fil och stänger av datorn.
  22. Grattis, nu satsar du på 5-0 till Barca
  23. Tror du är lite resultatorienterad =) Lätt push med KK på river, höj gärna turn med =)
  24. Beror på två saker: 1. Sheldon 2. http://www.straitpinkie.com/wp-content/uploads/2008/11/1911236147_336109751e1.jpg
  25. slowboy

    Rooney

    Ett axplock, Dollhouse, The big bang theory, two and a half men, how i met your mother, greek och Heroes (dubbel)
×
×
  • Skapa nytt...