Ehhhm angående ditt flickvänsscenario dilemma, är jag en hemsk hemsk människa om jag skippar "eftergull" brukar mest sätta mig vid datorn, det är iofs pga att man inte gör det på kvällar nuförtiden =) Men ärligt , jag tror inte så många tjejer vill ligga sked efteråt ;$
Ehhhm Managerzone, det hade jag redan 01 doock gick det i graven 05 efter att några klasskompisar logga in på mitt konto och sålt alla mina spelare + fått det bannat
CATROOT2 är nåt windows update skapar för att fick fucka upp uppdateringarna
Changer är också nån windowsfil.
Hiberfil.sys är en avbildning av ditt arbetsminne som sparas när du sätter datorn i viloläge. När du väljer viloläge, sparar Windows ner allt som finns i arbetsminnet i denna fil och stänger av datorn.