Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Tror den hade blivit ganska cool om det inte vart anime...
  2. Alltså, meriten att vara med i lumpen, många jobb (de flesta) bryr sig inte om det, säg att du har 0 arbetserfarenhet men har gjort lumpen, det bryr de sig absolut inte om. Bättre att du försöker leva på poker som du verkar kunna och reser lite osv =)
  3. Fruktansvärt fantastiskt onödigt att göra lumpen.. Det man förlorar är tid som man kan spendera på annat, det är ingen speciellt merit i nåt avseende osv osv =) BEHÅLL DIN FRIHET du är ung
  4. Låter kanon =)
  5. Om du orkar, kan du få adda mig på steam "sl0wb0y" alltid kul spela med nya =)
  6. Kom igen , säg till en dag när ni lirar , kan jag få med H2K | niko i mitt lag bla, så kan vi piska er
  7. GL GL
  8. Helt säker på att det är ev+
  9. Haha, ledsen så är det inte jag =), är en av mina närmaste vänner, han var ju ute festa igår med halva cseliten , tänkte kolla om ni vart med
  10. Såg ni vart i DH osv, nån av er som känner NIKO i H2K?, just checking
  11. Positiva är ju att du har en fantastiskt fin dygnsrytm?
  12. Det bör finnas väldigt stort intresse, en kompis funderade på att öppna en.. Vi är ju många som spelar.. =)
  13. Har mött en FCKmylife mkt på sistone som alltid har stora stackar, tankar om honom? Jag är ny på SvS =)
  14. http://www.tv6.se/
  15. Skall försöka se starcraftfinalen, verkar ju vart sjukt mycket liv där nere i Kinaland Angående Peter i PH så är han kusin med en nära vän .. ni kan få ta på mig, är väl så nära man kan komma han
  16. Var uppe kolla på den =) egentligen hejar jag på H2K bara för en av mina bästa vänner lirar där (niko), synd de inte slog again =/
  17. Känns ganska onödigt att använda korrekt svenska när man skriver på msn?
  18. HAHAHA, lite roligt var det iaf =)
  19. Hahaha, Gl
  20. Troligen en hand som 65c, floatar flopp, hittar färgdrag, ger upp river =)
  21. Gogo The tournament
  22. Jag hejar på dig Denario och önskar dig all lycka i världen =), men hoppas Skövde AIK vinner mot Trollhättan
  23. Tycker han är det bästa tillskottet till PF på år och dar
×
×
  • Skapa nytt...