Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Daniel, det är ingen som vill grinda med dig bara massa whine
  2. Tror du fixar det utan att behöva ta i
  3. Ganska mkt fel där tyvärr , var en man i medelåldern :D
  4. Kul höra keep it up =)
  5. Hur kan du inte känna igen han Måste ju vara den största inom snooker tillsammans med Ronnie, Steve Davies, Hendry osv =)
  6. Well done Sir Ha det super i Skåne
  7. Utan återdrag är det inte speciellt bra att höja flop 230bb djupa lr vad dom är =)
  8. Säger som snusarn snooker är riktigt kul =) Min favoritspelare är Mark Williams tyckt det i många många år nu =)
  9. slowboy

    .

    Tror dock han bakom dig kan syna flop väldigt ofta med Ahögtfärgdrag nån AJTx osv. Vill du ha lågvarians kan du ju obv folda turn.
  10. slowboy

    .

    Tar en gata till =) River blir krångligt dock, tror ju han checkar allt sämre än AAxx och Qxxx, så viker troligen river om han betar vidare.
  11. Åk ner och krossa dem
  12. Skall allt hålla koll på han åt dig
  13. Se till att lägga ut lite händer =) Känns bara som att du hade en dålig variansdag på jobbet .
  14. GL med spelat ja =), skall kolla över alla dina händer så Ludde lär ut rätt
  15. Världens gulligaste flickvän ju
  16. slowboy

    Memory

    Tråkigt höra, men lycka till med allt =). Har alltid vart bra läsning från din sida
  17. Alltid älskat dig.. Nu vet jag att kärleken var befogad <3
  18. Nej?
  19. Sluta nu .. Insidan som räknas <3
  20. Mmmmmmmm, vaska FT , sköning. Orka ge mig ditt lösen
  21. Ni gillar japanska saker va...
  22. Mkt fin hand godis , gillar vad jag ser =) Ja, själv förlora jag väl 15 inköp så nu är man gul efter 25/50 skott idag Skottet gick inget bra så nu är jag lite mer gul
  23. +1
  24. Då vet jag inte spelar omaha
×
×
  • Skapa nytt...