Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Slänger in ett tack jag med även om jag aldrig syns så mkt förutom vid mitt bord
  2. Du är en pojkspoling
  3. Hur lyckades ni.
  4. Ahh sry stod och prata med clownX och satt även bredvid han vid första bordet stack dock hem nyligen då jag inte palla spela texas så betala en vän för att hämta mig...
  5. Det kändes inte bra när jag gick ut till er för att kika lite att det är det första man ser
  6. Sluta flippa då
  7. +1 på båda
  8. Skriv ut stats innan du visar denna då Also snyggt Hencieeeboiiii :D jobba på såhär resten av månaden.
  9. 314h
  10. http://www.thespoon.se/aggskalare-p-270-c-198.aspx
  11. Finns det Smirnoff Ice
  12. Du menar alltså att du vill checka bakom nån gata?
  13. . Dubbel
  14. Du erbjöd mig pengar ju får skylla dig själv, vet du hur många timmar jag lagt ner som support åt dig
  15. Skickar ett PM
  16. Vad har du för problem?
  17. 25 är ingen ålder <3
  18. Korrekt
  19. Över ev... Det är bara Ludde som är Och Simon då obv OCH DU :evil: :evil:
  20. FYP
  21. VD är en fantastisk serie , att varje avsnitt fortfarande är lika bra tom under tredje säsongen är imponerande
  22. Du kan testa gå in i RVGsoftware/holdemmanager/config öppna ExeNames och under 1,PokerStars.exe skriver du 1,PokerStarseu.exe =) could work
  23. Löjligt snyggt Vart har du köpt skrivbordet/skrivborden
  24. Riktigt sjuk jävel..
×
×
  • Skapa nytt...