Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Opteron
  2. Vi är för avdankade
  3. Du vet att vi inte spelar med varandra =(
  4. Evilzone?
  5. Nej
  6. :h: Nu kommer biffen må dåligt ett tag
  7. Tur man har råd
  8. Bra råd Orutinerat att inte ha i run it twice.
  9. Dagboksrigg: Poker Stars, $0.50/$1, $0.20 ante Pot Limit Omaha Cash, 5 Players Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. CO: $183.13 (183.1 bb) BTN: $392.72 (392.7 bb) SB: $98.80 (98.8 bb) Hero (BB): $742.68 (742.7 bb) MP: $502.50 (502.5 bb) Preflop: Hero is BB with 8:spade: T:spade: T:club: 8:heart: 2 folds, BTN raises to $3, SB folds, Hero raises to $10, BTN raises to $31.50, Hero calls $21.50 Flop: ($64.50) 5:spade: K:club: T:diamond: (2 players) Hero checks, BTN bets $43, Hero calls $43 Turn: ($150.50) 5:diamond: (2 players) Hero checks, BTN bets $105, Hero raises to $462.70, BTN calls $213.02 and is all-in River: ($786.54) 5:club: (2 players, 1 is all-in) Spoiler! Results: $786.54 pot ($2.80 rake)Final Board: 5:spade: K:club: T:diamond: 5:diamond: 5:club: BTN showed A:spade: 5:heart: A:club: Q:spade: and won $783.74 ($391.02 net) Hero showed 8:spade: T:spade: T:club: 8:heart: and lost (-$392.72 net) Nu hoppas jag iaf att Sunderland kan hålla i detta
  10. +1 , nu får du ta och säga till ditt lag att skärpa sig Meta
  11. Mmmmm, kanske får nån slags goodrun om man kör igång denna igen. Poker suger förövrigt
  12. Det brukar bli break runt 00.00 eller 01.00 för att sedan återupptas på måndagen då man spelar ner till finalbord som spelas helgen efter =)
  13. Ge dig nu kompis
  14. Skicka gärna nick i PM om du vill
  15. 3b pre är jättestandard och syn emot 4b funkar om det är emot en väldigt nittig 4brange, men slänger vi in lite höga rundowns så är det fold =) Tror jag viker flop nu som spelat.
  16. Det är han inte :(
  17. FYP
  18. Man kan ju drömma om att det kommer gå så bra för en iaf
  19. Sjukt stort grattis Som alla andra har man vart klistrat vid streamen ett tag =)
  20. SNGs =)
  21. Mycket fint gjort Gratzzz
  22. Skönt man fick dig att förstå tillslut
  23. Bobby är en sån nit att FI kommer vika 55 samt att Bobby har typ 3% 3b och därmed är vår range jättestark här och det borde FI veta. Så inget sämre bör syna av.
  24. Men vad kommer syna av? Är det inte bättre att B/F river?
  25. Jag ogillar er nu...
×
×
  • Skapa nytt...