Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. NO vinner men jag hoppas verkligen på Atlanta
  2. Fet match inatt. Atlanta - NO. Matt ryan vs Drew Brees. MUMS
  3. gul? Gl annars
  4. Gick ju bra igår igen får man nog lov att säga. 3 av 4 rätt och plus ännu NFL söndag. Lite synd på detroit men Stafford var inte bra. Fan va bookisarna lär ha losat pengar på packers - vikings matchen.
  5. jajjemen, skönt
  6. Mm såg det. Fast nu ser det ju mindre bra ut. Fan om dom tappar detta.
  7. ser bra ut. Ruskigt bra försvarsspel av vikings.
  8. Alltså jag har oxå tippat på vikings. Väldigt osäker match dock. Men det sjuka är ju oddset man får på vikings vilket gör det är den mest spelbara typ. Vädret kommer ju dock gynna GB. Hört att det ska va snö. Favre kommer nog få det lite tuffare med passningarna.
  9. Hmm riktigt svår och klurig omgång vad gäller oddsen. Tennessee Titans(-3) - Jacksonville Jaguars(3) Tennessee har bara förluster hitills i år. Förra året va dom som sagt bäst i hela nfl. Tror det vänder här för dom på hemmaplan och att dom vinner. Titans till oddset 2.0 Green Bay Packers - Minnesota Vikings Här är GB favoriter och jag tror även dom har bra chans trots att Minnesota inlett så bra. MEN bara för att man får 2.5 i odds på Minnesota som kan slå alla lag så tippar jag på dom. Så Minnesota till 2.5 Dallas Cowboys(-10) - Seattle Seahawks(10) Tror inte det är något snack om att Dallas vinner denna matchen. Men sen hure mycket dom vinner med är ju kruxet. Men dom har tidigare under säsongen vunnit med rätt många pts på hemmaplan så tror dom kan göra det denna gång oxå. Dallas till 1.8 Detroit Lions(-4) - St Louis Rams(4) Två av NFLs sämsta lag mot varandra. STL har 0 vinster och Detroit har 1 vinst om man räknar med hela förra säsongen också. Fast till denna matchen får Detroit tillbaka deras rookie qb Matthew Stafford. Sen är Detroit ett bättre lag i år än förra året. Så jag tror dom vinner denna. Jag råkade dock göra felet att jag tippade detroit till -4. Men men. Om man inte vill chansa så går det att bara tippa detroit vinst. Detroit till 1.909 Känns sjukt ovisst denna omgång. Kan lika gärna få alla fel som alla rätt.
  10. va händer bryshan?!?!
  11. Yoo! Ja denna helgen är jag tbax med bets. Fortsätter förhoppningsvis med svit med rätt.
  12. Se Antichrist. hehehehe. Störd film.
  13. Förstår inte vad du menar, om du va ironisk, skämtsam, Liverpoolfan, 100% seriös eller bara allmänt dryg. Men jag hejar iaf på Man Utd och va således 100% seriös.
  14. Jag vet inte vad du tycker om U2 men denna låten är iaf frukantsvärt bra. Kanske för mesigt för dig då du verkar vara så hård Sen har ju Europe gjort en del bra. Denna tex..som för övrigt är väldigt lik början på.. denna poison låt
  15. Den här dagboken är lika skön som ett Manchester United mål.
  16. zzzZZZ, att folk orkar dryga asså...
  17. 80s music? ok here we go! denna är visserligen från 1990 men men... denna vet jag inte när den är ifrån
  18. Har hon dödat dig än?
  19. Haha fyfan va störd brud. Det enda som hade gjort det lite mindre läskigt va ju om hon va jävligt snygg.
  20. hahaha. Thats some scary shit!
  21. Funkar det verkligen för dig? Själv testade jag det en gång och fick sår/blåsor. Gör inte om det sen dess.
  22. aa precis. Sen har jag rätt bra koll på fotboll oxå tycker jag Fast inte lika kul att tippa på. Tycker dina Cl bets ser bra ut. Lite tveksam till Liverpool betet dock, trots deras rätt så dåliga form. Tror dom kommer kriga sönder imorn.
  23. som mig!! Fint tippat!
×
×
  • Skapa nytt...