Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. welcome back!
  2. Ja det är jävligt mycket skönare. Fast jag kan aldrig hålla mig. Men jag kom iaf på en till serie. Friday night lights. Riktigt bra. Rätt mycket drama men man blir fast i den. Finns 3 säsonger där.
  3. amen då har du ju lite att ta igen vad gäller serier, Skönt för dig! Okok.
  4. Har du sett Chuck? Om inte se den. Om du har det se om den Annars kan du ju se Flashforward. Riktigt intressant serie. The forgotten är helt ok. Angående filmer så är The assasination of an highschool president rätt underhållande. För övrigt. va ere för lir på krukan? Cash? blinds? Sng? inköp?
  5. fet video!
  6. haha lol.
  7. Är det likt dig bluwwe? I så fall är min föreställning spot on:shock:
  8. just for you rail
  9. inget illa menat nu när du tippat på arg MEN gogo Uruguay och Ecuador
  10. FYP om det är ok!!
  11. Same here!
  12. Här Fernis. Här får du lite Tove så blir du glad
  13. Sluta med dom negativa tankarna.
  14. HAHAHA årets kommentar
  15. Jag tycker du är rolig Ferna. Kärlek till dig:h:
  16. haha. Hon e fan fruktansvärt het, dessutom ser det ut som hon är jävligt bra på att knulla. Edit: eller ja, ser ut och ser ut. Jag har iaf en känsla av det..
  17. Samma problem här. Helgerna kommer och förstör det för en. Sen tror jag oxå att ett ligg med den här tösen skulle hjälpa faktiskt... http://www.zimbio.com/Tiffani+Thiessen/articles/12/Tiffani+Thiessen
  18. Hmm ok, jag överskattade filmen lite. Den va iaf sevärd. Angående sömnproblemen så kommer det och går ju. Tycker en sund dygnsrytm brukar fixa till det oftast. Att gå upp runt 8 snåret och sen lägga sig i tid. Fast å andra sidan, man är ju ingen true grinder om man inte har uppfuckad dygnsrytm med sömnproblem.
  19. Se drag me to hell. Jag brukar inte gilla skräckfilmer och än mindre "övernaturlig" skit men måste säga att den va riktigt bra. Fick till och med lite rysningar av obehag ibland.
  20. Haha nej. Det är väl för att dom flesta bögar man vet om är kända och kända personer är in general snygga. Jag känner två bögar och en ser bra ut och en ser mindre bra ut. Tror ärligt inte det är någon skillnad alls. Kan inte på rak arm räkna upp nån bög jag finner snygg(förutom min kompis då). Edit: Jag skulle då inte ta det positivt om någon sa "tja du ser ut som en bög"
  21. what? Menar du att bögar är snygga eller vad?
  22. Mitt internet gick ner idag när jag va grindsugen så blev inget spel alls. BUUUUU! Har hittat två sköna poplåtar. Lite äckligt av mig att gilla dom men hey, thats me. Videorna är det ju dock inget fel på =)
  23. Tja! jag hade tråkigt så jag tog fram lite bilder på min flickvän.
  24. Sjuk och romantisk är en hårfin linje:shock:
  25. Hmm ska du göra slut om 2 år då när Tove är 18 eller ska du ha två? Känns ju lite taskigt att du ska sno alla tjejer i världen:roll:
×
×
  • Skapa nytt...