Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. jag röstar på reb
  2. hahaha omg vilken match. YES Atlanta vann. Chicago hade såååå sjukt läge att kvittera med 30 sekunder kvar men Atlantas försvar fixa det. TACK! Så fint plus idag på tipset i och med alla rätt. Godnatt!
  3. Kom igen nu. Jobba in Atlanta nu då!!! 14-7 till dom med 7 minuter kvar i sista quartern. Annars har jag vart spot on med alla rätt. Går riktigt bra nu med mina nfl tips. Alla rätt förra söndagen och alla rätt nu. hihi:D:D Btw: Imorn måste jag fan dra igång med grinden igen. Dåligt med poker senaste veckan.´ Edit: FUCK! 14-14 nu
  4. NEJ! Nu jobbar vi in Atlanta. Kan rekommendera att se den matchen.
  5. Något positivt. NFL bettsen går ju bra hitills iaf
  6. chill. Det kommer fler söndagar Anar att du inte hann rygga mina bets heller?
  7. this! Fast nu e ju matchen stängd för spel.
  8. YESSS. Min kompis ville göra ett bet igår när det stod 2-2 mellan Yankees och LA i baseball i 8e inningen. Jag fick välja vilket lag jag trodde på. Förloraren skulle få betala den andras biljett till Rise Against på Arenan i sthlm sista okt. Jag valde Yankees och vann. wohooo. Yankees avgjorde i 13e inningen hihi. Här är ett smakprov om ni aldrig hört dom.
  9. Dagens NFL New England Patriots(-9.5) - Tennessee Titans(+9.5) Förra året var Titans ligans bästa lag. I år har dom inlett med 0 vinster och 5 förluster. Patriots har inte inlett så jättebra heller utan har 3 vinster och 2 förluster. Tom Brady har inte vart på topp. Fast denna vecka så kommer Tom Brady vilja visa att han är bäst. Så jag tror patriots kommer köra över titans på hemmaplan. Patriots -9.5 till oddset 1.9 Washington Redskins(-6) - Kansas City chiefs(+6) Washington har inlett uselt mot usla lag. Vunnit 2 av 5 matcher. Kansas har 0 vinster och 5 förluster men lyckades ta det till förlägning senast mot Dallas. Washington har gjort 17 pts som mest i en match denna säsongen vilket visar på att deras offensiv inte funkar alls. Jag tror på Kansas till +6 i denna. Kansas har haft ett mycket tuffare schema och är inte så usla som deras resultatrad visar. Jag tror på en jämn match vilket gör att +6 känns riktigt bra. Kansas +6 till oddset 1.9 Sen har vi en dubbel igen. Atlanta Falcons - Chicago Bears: 1a Cincinnati Bengals(+5) - Houston Texans(-5): 2a Atlanta har Matt Ryan som är en av mina favorit QBs. cinci - houston tror jag blir en jämn match och det känns lite som cinci har haft lite tur i vissa matcher. Tror det kommer ett bakslag snart. Oddset på dubbeln blir 2.86 Lets go!
  10. gör så!
  11. NFL+öl på random sportbar i sthlm imo imo imo. Vi får styra nån helg.
  12. riktigt snyggt på villa där må jag säga
  13. JAg tror inte Liverpool vinner. Hade varit en tuff match för Liverpool även om Gerrard och Torres hade vart med. Nu ser jag Sunderland som favoriter. Jag sa det innan unitedmatchen oxå. Sunderland är bra i år.' Btw: Genoa-Inter hade jag avstått från spel på. Genoa spelar Italiens kanske mest underhållande fotboll och har ett riktigt bra lag. Dom slutade väl 5-6(?) förra året. Jag tror det är upplagt för kryss.
  14. GOGOGO UNITED!!! 3-1/3-0 idag?!
  15. Jag har så kul att jag ladda ner Johan Falk GSI. Hoppas den kan underhålla lite. btw: sms tove till 72400 tele 09941406 gogogogoogog PF hjälp till att rädda Tove!
  16. vafan hittar inte numret. Give to me!
  17. Samma!
  18. Så sant så sant. Ungefär som att behöve välja mellan att få en miljon eller att få ena benet avkapat.
  19. Sant! Sen fick du faktiskt min kväll att bli bättre med hästlåten.
  20. haha ja den går på repeat här oxå :D
  21. haha den va bra.
  22. Faaan va BOOORING jag har det. Är inge sugen alls på poker heller, har sett alla serier jag vill se. Har inge alkohol hemma. Har inge gott alls. Skjut mig!
  23. http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=58285
  24. hehe Cas äger. Fick rysningar första gången man såg den.
  25. :( och ingen stream hittar man heller. Fast matchen kanske är slut?
×
×
  • Skapa nytt...