Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. this haha
  2. om du inte fattar vad folk tycker i denna tråden ska du kanske avgå?
  3. det handla ju om drömmar nu. Går ju springa bättre irl på massa sätt men just inom drömmar så tror jag han nåt max
  4. tror nog att jag är asienskadad på fel sätt. Har svårt att finna asiater snygga. Finns ju givetvis en del guldkorn men få för mig. haha
  5. Helt ok serie. Hade man bytt ut den hawaiiska tjejen till någon snyggare och haft lite mer snygga kvinnliga biroller i en del avsnitt hade den vart mer värd att se. Nu tröttnar man rätt snabbt.
  6. Svårt att springa bättre imo..
  7. the event tappa jag vid avsnitt 11. Kanske ska ge resten en chans då. Hoppas du har sett miniserien XIII? Gick i 2 avsnitt 2008. Tycker den va riktigt bra. Kolla in den.
  8. Sänk inte inköpsgränsen. Det sämst påhitt jag hört.
  9. jag har missat, vilken stad letar du bostad i?
  10. Även om man bara lägger ner dom i typ 2 min så hinner dom knyta sig till en jävla trasselboll som tar minst lika lång tid att knyta upp. Fattar inte heller.
  11. jag höll ut i 30 min eller nåt oxå. Vidrigt usel.
  12. haha Edit: det är obv allvarligt men lät/ser så kul/ut bara.
  13. lol Förre
  14. vad tror vi om NFL-draften då?
  15. posta lite mer låtar du tror blir farliga. Känns som denna va för hackig för att vinna.
  16. hur går det med rap videon, när spelas den in?
  17. haha nee inte gay då, mer som du skriver. Tycker för övrigt ingen av straffsituationerna va straff. Bra av domaren där.
  18. gay gay gay fan
  19. såg matchen på tv. Men man skulle kanske vart där
  20. va tycker du om BB låten? Jag diggar den
  21. Satsa på London, du verkar ju digga fotboll och det är en grym stad i övrigt. Kanske inte rätt väder för dig. Annars Australien, aldrig hört nån säga nåt negativt om det landet och där har du ju bra väder.
  22. när turren är över kommer dom.
  23. Man måste ju bara älska Brad Pitt i sin lilla men ack så klockrena roll Edit: Och hela filmen är obv guld
  24. The Mechanic http://www.imdb.com/title/tt0472399/ Red http://www.imdb.com/title/tt1245526/ defendor http://www.imdb.com/title/tt1303828/ Taken http://www.imdb.com/title/tt0936501/ The other guys http://www.imdb.com/title/tt1386588/ Pineapple Express http://www.imdb.com/title/tt0910936/ Pandorum http://www.imdb.com/title/tt1188729/ Wild Target http://www.imdb.com/title/tt1235189/ Hot Rod http://www.imdb.com/title/tt0787475/ Zombieland http://www.imdb.com/title/tt1156398/ 500 days of summer http://www.imdb.com/title/tt1022603/ The next three days http://www.imdb.com/title/tt1458175/ Memento http://www.imdb.com/title/tt0209144/ RocknRolla http://www.imdb.com/title/tt1032755/ State of play http://www.imdb.com/title/tt0473705/ Role Models http://www.imdb.com/title/tt0430922/ I love you, man http://www.imdb.com/title/tt1155056/ dom i fet stil(nej det är ingen särskrivning) rekommenderar jag mest
×
×
  • Skapa nytt...