+
Jag hade problem med ftp och typ andra klienter med min förra dator. Hade norton då och trots att jag hade det som undantag fick jag lägga till det igen som undantag varje gång jag starta klienten. Va så i 6 månader sen en dag så funka allt bra helt plötsligt. Datorer är så sjukt.