Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. ni två sista som fått invites men inte joinat får gärna göra det. Har ni inte fått nån så säg till så skickar jag igen. Edit: syftar på kissekatt och tgrinder
  2. this
  3. du är LM, så du kan ändra själv. Bra va? 45 eller 60. 30 är för lite imo. för mig spelar tiden ingen roll. Jag kan alla tider.
  4. ni borde testa den här kosten http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13483941.ab
  5. GG http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13483941.ab
  6. wow, *tummen upp*
  7. ja den är helt ok! Den blir ju bättre av att det är just dom som framför den
  8. va ska du läsa för kurser?
  9. fan ska du göra i malmö?
  10. haha det är ju girls generation älskar den här låten
  11. haha. Jag klara det på andra försöket sen va jag fast. Försök igen!! ja, White Collar är mycket bra.
  12. haha, ja, det går att ställa in manuellt som sagt. Någon som vet hur sån tid funkar får gärna göra det. 21.00 blir som sagt bra.
  13. hur mår ni?
  14. bättre än the wire?
  15. det har du, jag håller egentligen på liverpool.
  16. +1 Har precis börjat se om extras. Så underbar serie.
  17. fan va bra låt det var i slutet av entourage inatt
  18. +++++ Blev lite ledsen igår när han gjorde sitt misstag, inte för att han släppte in mål utan för att folk(och han själv?) kommer börja tvivla.
  19. http://www.rosiejonesmodel.org/2011/08/check-out-these-brand-new-exclusive.html
  20. Lets Go!!!
×
×
  • Skapa nytt...