Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. men känns hans hand inte som AA då? han ställer ju ändå lite mer än 20k rakt av utg. AA kanske kanske KK? Det är väl dumt att slänga in extra marker i potten när jag vet att jag är slagen lixom?
  2. gjorde jag rätt här? Är lite osäker:roll: ***** Hand History for Game 1582297890 ***** (Boss) Tourney Hand NL Texas Hold'em - Sunday, July 17, 09:31:37 ET 2011 Table Texas XSnabb (Real Money) Seat 6 is the button Seat 1: orust_12 ( $40 351.00 USD ) Seat 2: Ginette ( $5436.00 USD ) Seat 4: Dorry ( $20 068.00 USD ) Seat 5: Krokotil ( $21 666.00 USD ) Seat 6: Kungsören ( $10 128.00 USD ) Seat 9: LiLL Inga ( $19 530.00 USD ) Seat 10: haslo ( $241 321.00 USD ) LiLL Inga posts small blind [$10000.00 USD]. haslo posts big blind [$20000.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to haslo [ ] orust_12 folds Ginette folds Dorry raises [$20068.00 USD] Krokotil folds Kungsören folds LiLL Inga folds haslo folds Dorry wins $50000.00 USD from main pot Dorry wins $68.00 USD
  3. tror inte sändningen börjat än. Dom har väl lite delay och eftersom dom nyss började lira så tar det nog nåra minuter.
  4. We expect an entertaining ESPN feature table with Daniel Negreanu and Jean-Robert Bellande among others. blir nog roligt!
  5. ah shit, som laser säger är jag ju från å-berga så hänger inte riktigt med i vad som är inne och ute.
  6. haru traskat nå skumpa än då laser?
  7. Har du en mental störning? (seriös fråga)
  8. denna?
  9. inte för att va sån men du har rätt mycket fel
  10. Jodå, jag har så mycket fel att jag slutat bry mig.
  11. jag tycker det:( Är det nåt fel på mig?
  12. seriös fråga, skrattar du inte när han studsar mellan löpbanden?
  13. har vart där i uppkavlade byxor, mexiko-pannband och nån risig tröja med hål i, så hårda är dom inte
  14. lol på den handen
  15. http://www.wsop.com/2011/live-video/
  16. ere nån liten sjö du köpt för alla dina miljoner? Tungt!
  17. vilket land/länder är bilderna ifrån?
  18. mötte du_e_sämst på 0.5/1 varje grindpass för nån månad sen. Va ju verkligen en efterbliven shortstack. Höjer pre, cbetar flopp och foldar till raise. Ligger minus i min databas.
  19. jag har nåt att säga om filmen.... .. ... ... ....du lät mysig...
  20. även om du inte kmr in efter andra så kan du ju gå dit första dagen. Är det inte nån som dyker upp när det är inskrivning så får du ju hans plats, om du nu är först av reserverna som är där. Edit: mao så tror jag det ändå är rätt god chans att du pluggar där i höst
×
×
  • Skapa nytt...