Ja, det tyckte jag med. Det va lite det jag inte gillade eftersom jag hade förväntat mig en lite mer vuxen film med lite mer action. Annars brukar jag va såld på mysighet.
Edit: Annars kan jag rekommendera serien(komedi) happy endings med bla en vacker Elisha Cuthbert i huvudrollen. Den va mysig och härlig!