Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. nån som sett super 8? min åsikt spoiler!
  2. mm det blir 2. Man kan ändra antal lag efter hur många som vill vara med så det blir perfekt. hoppas på 16 så det blir 4 divisioner. Hade vart tjockt nice. Ni får privva mailen ni vill att jag ska skicka invite till.
  3. trodde inte så många ville vara med, men det kan jag ändra på. edit: Då gör jag om ligan. Har en fråga oxå då man nämligen kan skapa på 2 olika sätt. 1. man skapar som jag gjorde nu. Då kan man inte ändra nån ligainställningar i efterhand utan allt blir låst. Det som är positivt är att man får sån där direktlänk med pw för att joina. 2. Detta föredrar jag. Då kan man ändra divisioner i efterhand(dvs vi kan lotta eller nåt) osv. Man kan typ ändra allt om man så vill. Dessutom kan vi ha en till admin i ligan vilket hade vart skönt. Det negativa är att jag måste skicka en e-mail invite för hand till var och en av dom som vill gå med. Så rösta. alternativ 1 eller 2. Jag röstar för 2
  4. har skickat ett pm med pw och ligalänk.
  5. yes! Det är ju lite annorlunda än vanlig fotbollsfantasy som de flesta är vana med men det finns mer små finurliga detaljer med detta som gör det roligare och ger det mer djup imo . Skickar ett pm med liganamn och så.
  6. drog igång en sån här. Joina vettja! Det blir kuligt. http://pokerforum.nu/forum/off-topic/65617-fantasy-nfl-liga.html#post1633493
  7. Drog igång en liga på ESPN:s fantasysite. Max 10 lag kan va med. Det finns rätt mycket att veta så orkar inte skriva allt här men det går iaf ut på att man draftar spelare till sitt lag och sen möter varandra i varje omgång. Sen får man poäng beroende på hur dom presterar den omgången. Dom tio lagen delas upp i två divisioner och sen går dom två bästa till slutspel. Säsongen drar igång typ 8 sep. Draften är söndag den 4 september kl 21.00. Den kommer ta cirka 1.5-2 timmar och det gäller att man kan va med på denna för att spela ligan. För annars kommer ditt lag att autofyllas med spelare och det blir rätt tråkigt för dig själv och oss andra. såhär kommer vi drafta - Your league will participate in a live online draft with ESPN's live draft software. Based on a predetermined draft order, each team takes a turn selecting a player in a set amount of time. This type of draft is sometimes called a Snake Draft, as the draft order reverses each round. Vi kommer köra en så kallad Mock Draft(test draft) typ veckan innan så alla får ett hum om hur det fungerar. Då kan man ju även få hyfsat klart för sig vilka spelare man tänker drafta i den riktiga. Finns rätt mycket små finesser när man spelar nfl fantasy. Så är nån sugen men osäker på hur man gör är det bara att fråga. Något merjag glömt så säg till. Kom igen nu. Va lite roliga. Joina. Peace Edit: Om ni är intresserade så skicka ett pm eller skriv här. Edit2: Här är länken till fantasysidan om ni vill kolla runt lite http://games.espn.go.com/frontpage/football
  8. vafan, har missat att den nya börjat. Hade inte sett ett avsnitt fram tills för 2 månader sen då jag såg alla 3 säsonger på några dar. Stor underhållning
  9. wp!
  10. underhållning på hög nivå
  11. http://blogg.aftonbladet.se/usabloggen/2011/08/route-66 underbart inlägg om Kevin Durant
  12. här är ni ju välresta av er. Måsten i köpenhamn? Festväg och turistväg?
  13. Syn är korrekt.
  14. fan yrar du om?
  15. Yes, det har jag. Då har du ännu en helt utmärkt framför dig. Lyckos dig att ha kvar att få ta oskulden på ännu en the wire säsong.
  16. min favoritserie någonsin. Finner inte ord till hur bra den är
  17. Imo, 2>1>5>4>3
  18. shove it.
  19. gogo TID U to the laf
  20. om en dag kommer nya entourage. Som man har väntat!!
  21. gl! btw: 77=shove? eeeeller?
  22. dubbel, hmm
×
×
  • Skapa nytt...