Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. fan jag vill oxå ha en ny säsong av the event. Blev så bra i slutet. Känns skönt att 50% av av serierna jag följt denna säsong lagts ner samtidigt som 20 olika serier med samma tema i stort sett(sjukhus och csi) får vara kvar. Blää!
  2. !!!american idol spoiler i vitt!!! - - - - - - - - - - - - Tragiskt att Haley inte får vinna skiten med dom där tre kvar. Så mycket bättre än dom två andra.
  3. som jag då..bra film va det oxå
  4. http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article13047419.ab
  5. typ såhär eller?
  6. nee rätt ovanligt faktiskt
  7. Man håller ju på det laget som har flest ligatitlar i sitt land dvs Manchester United.
  8. sjukt att detta va det enda dom gjorde. Ni borde fått betydligt värre straff för nåt sånt här imo.
  9. känns som att vi träffa river där. Skönt iaf!
  10. LOOOL att det här va irlands bidrag. Kommer ihåg dom från x-factor. Sjukt usla.
  11. tråkigt att woods gav upp och att Stenson helt tappat spelet senaste 1.5 året
  12. Ja vi får hoppas han tar sig vidare iaf. Rockefeller street växer fan ju mer man hör den. Härligt nummer imo..
  13. Heja slovakien i eurovision! Fan va heta dom va.
  14. in before superrushen
  15. klart man blir förbannad
  16. jag har 1 miljon ködagar där. Undra om man får sälja dom. Du kan få köpa dom då.
  17. wp. Tycker du spela den korrekt hela vägen.
  18. jag gillade hur vår skola gjorde. Dom orkade inte med elever som va bakis sista månaden när alla studentskivor va så vi var lediga från 5 maj eller nåt fram tills studenten 3 juni. Då sprang man bra.
  19. fan va många vettiga saker du skriver idag. Rekommenderar oxå detta prog...
  20. jag kan nog lira. Fast vettefan om jag kmr kunna göra dig så mycket bättre
  21. varför vågar du inte höja? du trodde ju inte att turn hjälpte honom då kan du ju inte tro att river hjälper honom? eller? om du inte vill höja river borde du folda turn imo
  22. första 25 av Park idag va så sjukt mäktigt. FYFAN va bra han va då. Han va överallt. Håller med om det andra.
  23. haha. WP! Svarade att jag hata den på aftonbladets enkät. Men nu kanske man måste ge den en chans?
×
×
  • Skapa nytt...