Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. Haslo

    Pappa Norda

    all in. Och sen gillar jag syn flopp framför raise. Den enda kåken du behöver va rädd för är väl typ 77 men känns som du leder typ alltid här och om han har kåk så har du ju ändå 2 outs lixom.
  2. det skiljer iofs bara 1 hand men det kanske va en stor pott
  3. varför döljer du stakes när du har kvar att du losat 1 kr vilket är 2bbs eller 0.5kr vilket är 1bb?
  4. jag tycker det är sjukt värde i dom, speciellt deep. Det känns som att alla händer man har tänkt folda ska man limpa in iaf. Eftersom 5 marker i en pott eller stack på 20k inte spelar nån roll.
  5. haha ja vissa scener spolar man förbi.
  6. jag opererade bort två leverfläckar på varsin sida av magen för typ 10 år sen. Sjukt stora och fula ärr. Kan man få pengar?
  7. nån mer än jag som har sett alla avsnitt av glee och faktiskt tycker det är underhållande?
  8. han fick förmodligen sjukt mycket napp av killar på sina tjejkonton.
  9. wp!
  10. olika nivåer antar jag? Lägg upp grafen i big blinds oxå
  11. blir utmärkt det där med divisionerna. Jag har skickat ut invites till dom men för typ 2 veckor sen. Skrev även en påminnelse här ovanför. Men eftersom dom är så sega så äre fritt fram för två andra att joina. Så två platser först till kvarn just nu säger vi.
  12. "We're Man United, we do what we want."
  13. Haslo

    Pappa Norda

    hand#1 pusha direkt istället för att syna.Som du spelat nu så vettefan. Syn eller shove typ Beror väl lite på hur dom där två storstackarna har spelat.
  14. [quote name=obvspeltorsk;1637947 Njut förfan' date=' dö som 35åring eller ha tråkigt och låt någon annan torka dig som 85åring på ålderdomshemmet.[/quote] sjukt att man bara har dessa två valen
  15. agreed!
  16. gå in via den här länken http://forum.wiziwig.eu/ edit: fast kanske inte funkar ändå?
  17. Grattis då!!
  18. +1 dålig andra halvlek osv... Så skönt att se uniteds tempo! Fan va bra!
  19. aha hade missat att han postat den där. Vet inte vem Fatima är Men jag vet att jag inte vill ha Kelly i juryn. hon förstör. Tulisa däremot verkar sjukt cool och snygg.
  20. följer ni X-factor eller? Började igår. Bäst från igår. Rätt söt omss.
  21. gå in via den här länken http://www.myp2pforum.eu/
  22. Om vi tar sport så tror jag helt ärligt att jag hade blivit proffs i nån sport med "typiskt" amerikanska föräldrar som pusha en och hela den där grejen med jocks i skolan och den amerikanska kulturen osv. Jag hade velat va born and raised i USA.
  23. haha
  24. åh herrejösses....
×
×
  • Skapa nytt...