all in. Och sen gillar jag syn flopp framför raise. Den enda kåken du behöver va rädd för är väl typ 77 men känns som du leder typ alltid här och om han har kåk så har du ju ändå 2 outs lixom.
jag tycker det är sjukt värde i dom, speciellt deep. Det känns som att alla händer man har tänkt folda ska man limpa in iaf. Eftersom 5 marker i en pott eller stack på 20k inte spelar nån roll.
blir utmärkt det där med divisionerna. Jag har skickat ut invites till dom men för typ 2 veckor sen. Skrev även en påminnelse här ovanför. Men eftersom dom är så sega så äre fritt fram för två andra att joina. Så två platser först till kvarn just nu säger vi.
hand#1 pusha direkt istället för att syna.Som du spelat nu så vettefan. Syn eller shove typ Beror väl lite på hur dom där två storstackarna har spelat.
[quote name=obvspeltorsk;1637947
Njut förfan' date=' dö som 35åring eller ha tråkigt och låt någon annan torka dig som 85åring på ålderdomshemmet.[/quote]
sjukt att man bara har dessa två valen
aha hade missat att han postat den där. Vet inte vem Fatima är Men jag vet att jag inte vill ha Kelly i juryn. hon förstör. Tulisa däremot verkar sjukt cool och snygg.
Om vi tar sport så tror jag helt ärligt att jag hade blivit proffs i nån sport med "typiskt" amerikanska föräldrar som pusha en och hela den där grejen med jocks i skolan och den amerikanska kulturen osv. Jag hade velat va born and raised i USA.