Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Snyggt bettat!
  2. Tar emot att säga men den här tråden dog verkligen när Sverige åkte ur EM..
  3. -1 HCP tror jag också riktigt starkt på. La en dubbel med Sverige & Frankrike -1 HCP till oddset: 11.89. Mycket spelvärt imo!
  4. vänd --->
  5. Haha verkligen! Fan, va ju bombsäker på att det va han!
  6. Nick: TGrinder 1. Jesper Blomqvist 2. 65:e minuten Johan Elmander (Nr. 11) = 76
  7. Pratar vi en dubbel eller 2 singlar?
  8. Absolut ni har varit oerhört generösa i den här EM-tråden. Riktigt roligt med side-bets. Jag är kund sen tidigare så kanske degar in lite, får se hur det blir!
  9. Jag ställer gärna upp som reserv (om möjlighet finns) ut ifall att inte JGrande dyker upp!
  10. Nu får gärna Denisov stänka dit den i 89:e så är man hemma!
  11. 10 Andrey Arshavin & 14 Roman Pavlyuchenko = 24
  12. Såg bra ut till 1-1 då jag hade exakt på minuterna (107). Önskade hellre att det resultatet hade stått än 2-1 till Ukraina. Känns som att EM är över till 99% för Sveriges del nu. / Gråten i halsen
  13. Sverige 29 + 78 = 107
  14. Den sida som har bäst utbud och livebetting, hade alla dagar i veckan valt Bet365. 100% upp till 1000 SEK. Omsättningskrav: 3 ggr insättning och bonusbelopp. Till Minsta odds: 1.50
  15. Antal räddningar av Isaksson skulle också kunna vara ett alternativ. Nu har du iallafall 2 förslag att fundera över.
  16. Antal inkast för Sverige skulle vara en rolig sidebet!
  17. Well Fucking Played!! / RailbirdeN
  18. Blev tyvärr inget spel ikväll, födelsedagsfirande istället. Finns en stor chans att jag dyker in imorgon kväll. Stort lycka till i SH-SM. Antar att du inte kommer spela CG imorgon om du inte skulle busta tidigt dvs?
  19. Fan va nice, vi kan vaska lite ihop om du vill!
  20. Verkar så, var själv inne och kollade på deras hemsida nyss och såg inget om att man behövde betala för att streama.
  21. Stämmer bra det, vad nickar du?
  22. Jobbar man som Torped så blir det mycket sånt. Nu pratade vi inte om mig utan om din dryga kommentar. Men du rädda situationen fint där. WP
  23. Ok lugnt! GL
  24. hihi buse! gå och käka kebab och drick cola istället
×
×
  • Skapa nytt...