Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Stort GL..hoppa det vänder!
  2. Riktigt skön avslutning får man ändå säga med en royal som pricken över i:et. Måste säkert känts extra skönt att tysta alla kaxiga amerikaner i publik som försökte psyka honom. Grattis Anter!
  3. Dega helt klart!
  4. Det va ju det som va meningen..du ser ju hur förbannad du är nu! Räddar inte upp någonting, jag satt och drev med dig vilket du inte förstod. Ber om ursäkt om du tog illa upp. Dags för grind, ses vid borden!
  5. Ja hoppas du förstår att jag INTE är seriös i det jag skriver. Ville få han att tända till. Vilket han gjorde. Handen spelas korrekt av honom till 100%. Det är verkligen lätt att få personer ur balans genom lite ord. Att ingen har frågat "jag hoppas du skojar" förvånar mig.
  6. Du måste vara den största mytoman jag någonsin "träffat". Har verkligen inte grinat i 10 minuter. Och jo jag får posta inlägg här om jag vill och även kommentera ditt spel, tyvärr det är sånt du får räkna med. Kan du inte ta det rätt så borde du inte sitta och skriva på ett forum.
  7. Tilta loss? Jag är allt förutom tiltad..det va av en händelse jag såg ditt nick, tror det va när Kunda eller va han heter som fråga va du nicka och då kunde jag inte låta bli att posta handen. "Stalka microregs efter en postad hand" Du gick verkligen igång på handen..underbart! Synd att jag inte sitter med HEM framför mig så jag kunde gå in och kolla din VPIP osv..du beteer dig som en 12 åring när du skriver sådär.
  8. Va inte meningen att göra någon arg med handen jag posta. Det va mest en rolig grej för att jag tyckte Jimmy hade klagat på folket i tidigare inlägg som jag läst. Jag är inte ute efter att leta vänner på ett pokerforum heller.
  9. DU E BÄST!!!
  10. Är du en av Jimmys railbirds? Gulligt! Du verkar inte förstå det jag skrev. Jag tar det igen, OM han nu sätter mig på överpar vart i handen gör han ett bra spel? Ingenstans, bra då har vi fått det avklarat.
  11. Du skrev att jag ska vara "glad". Du ska vara glad att DU drar ut ellerhur genom ett uselt spel. Förstår du inte själv att du är slagen innan river så finns det inget mer att prata mer om i denna tråd. Men vi ses vid borden!
  12. Såg du precis va du skrev? Om han sätter mig på ett överpar hur spelar han då rätt om han ligger under hela vägen till river. Förklara lite mer djupare..
  13. Haha..böla? Du spelar så sjukt dåligt så det finns inte. Klart jag har rätt att klaga! Du vet att du ligger under hela vägen ändå ska du försöka dra ut, och självklart lyckas du. Hittade ditt namn av en händelse..möter dig gärna igen btw!
  14. ***** Hand 1574439567 ***** 1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) Hand startade: den 4 juli 2011 13:53:03 Britta 79 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: (Tom) Plats 2: (Tom) Plats 3: JamieJinx (494.54) Plats 4: PokerÅke1 (99.00) Plats 5: GRINDER (465.69) PokerÅke1 är Givare GRINDER lägg Lilla M 1.00 JamieJinx lägg Stora M 2.00 ** Giv ** JamieJinx [N/A, N/A] PokerÅke1 [N/A, N/A] GRINDER [Er, Ek] *** Bet Runda 1 *** PokerÅke1 Lägger sig GRINDER Höjer 4.00 JamieJinx Synar 4.00 *** Flop(Board): *** : [9h, 5k, 3h] *** Bet Runda 2 *** GRINDER Passar JamieJinx Satsar 7.00 GRINDER Höjer 29.00 JamieJinx Synar 29.00 *** Turn(Board): *** : [9h, 5k, 3h, 7k] *** Bet Runda 3 *** GRINDER Satsar 46.00 JamieJinx Synar 46.00 *** River(Board): *** : [9h, 5k, 3h, 7k, 5s] *** Bet Runda 4 *** GRINDER Satsar 95.00 JamieJinx Synar 95.00 *** Showdown *** : Rake: 8.69 Totalpott: 339.31 JamieJinx [5h, Eh] Triss i femmor Vinst: 339.31 GRINDER [Er, Ek] Två par, ess och femmor Vinst: 0.00 Hand avslutad: den 4 juli 2011 13:54:45 Snyggt fi!
  15. Tråkigt att man inte kunde joina då..diffar ju trotsallt bara på 1 månad. Men jag respekterar det. Min tanke va inte att komma dit och spela in pengar till hyran heller..eftersom jag lirar heltid på nätet så kände jag att det kunde vara kul att lira lite live då jag inte kände för att dra på casinot och lira. Men får önska en trevlig kväll med stora potter för dig Cyntax, ha det!
  16. Ok..kan vara jävligt kul att spela med äldre också då dom flesta är mer sociala vid första tillfället än ungtuppar. Sweet med dealers också, tummen upp! Jag är 24 fyller 25 om knappt en månad. Skapar det problem då?
  17. Låter riktigt trevligt! Hur gammalt är folket som spelar? Tänkte så man inte kommer dit och får stämpeln att man är en ungtupp som vill spela av äldre gubbar/män pengar. Eftersom jag inte har några speciella planer i helgen så är jag bra sugen..
  18. Tack, det löste sig tillslut! Jag lade in folders manuellt istället för "Auto Detect" och då fungerade det igen.
  19. Tja, har precis ominstallerat Holdem Manager. Dock när jag installera om det igen och gick in på borden och skulle satte igång HM genom "Start Auto Import" så kommer ingen statistik upp trots att jag hade kvar min addade HH folder sen förut i programmet. Vad gör jag för fel?
×
×
  • Skapa nytt...