Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Blev det ingen utgång? Eller är det fylleslask på G!
  2. Äh det är väl inte tattigt! Man måste ju börja någonstans men när du väl kliver upp i nivåer kommer 2K potterna hagla in, speciellt lönehelger på 2-4 om du väljer att grinda där.
  3. Grattis till största potten i karriären!
  4. Kämpa..det vänder nog snart ska du se!
  5. Grymt sample, ser stabilt ut! Lycka till vi ses vid borden.
  6. Kimzors nej det heter fortfarande Blekholmen. Häng med speltorsken dit nästa vecka så får du se det med egna ögon.
  7. Nej men jag håller med dig i mycket du skriver men tror bara att ett ställe som Blekholmen hade passat en norrlänning mycket bättre än Laroy och Stureplan. Bra sammanfattat förövrigt!
  8. +1
  9. FI har väl även KQsu i sin range där som han synar ner med.
  10. Du verkar inte ha jagat mycket lammkött på "Hirschen" senaste åren låter det som. 360 om något är ju skräpställe! Du är inte stockholmare va?
  11. Nej Blekholmen återigen! (:
  12. Hirschenkeller/Toxic heter numera Blekholmen så jag tror att vi alla 3 tänker på samma ställe!
  13. Rekommenderar starkt http://www.clarionsign.se/ (ligger ett stenkast från CC) riktigt fräscht och relativt nytt hotell. Bodde där själv över en helg med ett par polare bara för skojs skull och blev inte besviken. Vad gäller uteställen med 18 åringar så är det http://www.blekholmen.se/ (5 min från CC) som gäller. Dit går i princip dom flesta brudar som fyllt 18. Standard place att jaga lammkött på!
  14. Undrar samma sak..såg rätt trögt ut!
  15. Äsch standard spel! (:
  16. "Hon" är väl mer 5-10 reg..spelar högre också har jag sett. Verkar stabil iallafall!
  17. http://www.wsop.com/2011/live-video/default.aspx?TID=11497 missa på någon hundradel men där har du länken iallafall.
  18. Ja sjuk shove..showen fortsätter och det är vi glada för!
  19. 6 timmar rail nu..vart är linorna Munchie!?
  20. Jo han har faktist haft ETT rätt när han satte Heinz på A eller K hög och Staszko på en 6a när brädan var 88366 om jag inte minns fel. Men sen har han mest vart ute och cyklat som du säger.
  21. Hade också behövt det för att behålla kylan..
  22. Haha..en lina eller två hade man nästan behövt!
  23. Slockna 3 ggr under sista handen, hur fan ska man klara av att hålla sig vaken..
  24. Ok, tack!
×
×
  • Skapa nytt...