Rekommenderar starkt http://www.clarionsign.se/ (ligger ett stenkast från CC) riktigt fräscht och relativt nytt hotell. Bodde där själv över en helg med ett par polare bara för skojs skull och blev inte besviken.
Vad gäller uteställen med 18 åringar så är det http://www.blekholmen.se/ (5 min från CC) som gäller. Dit går i princip dom flesta brudar som fyllt 18. Standard place att jaga lammkött på!