Är nog beredd att hålla med, Staszko bör ju kunna checka nötterna OOP och låta Heinz skjuta river i en sån pass stor och viktig pott som han helt klart skulle behövt i det läget.
Behöver det väl inte vara om Heinz vill reppa ett FD och sätter Stasko på 9an så tycker jag synen är helt värdelös, men synen efter att blivit raisad turn är riktigt dålig som även Antonio sa. Eller är jag helt ute och cyklar?
Fruktansvärt..! Om du får tag i deras ipadress (vilket du borde få av betsafe) så kan du alltid spåra dom genom http://www.ipnr.nu/spara-ip-nummer/ Inte mycket till hjälp kanske men hoppas verkligen allt ordnar sig!