Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Alesso, vilken gud! Har en bra house lista jag brukar pumpa vanligtvis när jag inte grindar. Här har du den om du vill lyssna:
  2. Kul att höra! Kom gärna med fler förslag om det är någon låt du/ni känner är ett måste i grindlistan.
  3. suveränt, tog ett par godbitar från listan! rocky låten har även den lagts till, tackar bluffsyn.
  4. Haha, klockren! Lyckades hitta den på spottan så den är också addad.
  5. Kör den när jag gymmar, riktigt fet är den! *addad*
  6. Musik känns nästan som ett måste när man grindar. Så tänkte kolla med folk vad ni lyssnar på när ni spelar. Gjorde precis en lista på spotify, så ni är mer än välkomna att komma med tips på vilka låtar jag borde lägga till. Listan finner ni nedan: Mvh
  7. Tackar för tipsen, ska helt klart testa att bila ner från Toulouse till Barcelona. Fan längtar redan, bara ordet "beach" får ju en att studsa till av lycka. Ok, antar att du kanske läste spanska i skolan? Funderar på att köra med hemmalektioner med privatlärare, känns enklast och mest bekvämast så.
  8. Haha maniac, men du behövde iallafall inte slå upp en ny gipsvägg! Skönt att hämta igen back till BE iallafall. Jobba på! Mvh
  9. Aj, gipsvägg hoppas jag?
  10. PM:at dig angående satelliter, gick inte att infoga länk här.
  11. Håller med, man märker att han kan verkligen sin sak. Fastnade direkt när jag började läsa. Och no problem btw!
  12. Skön story: http://www.wsop.com/news/2012/Jun/3897/HENRY-LU-WINS-STUNNING-VICTORY-FIRST-GOLD-BRACELET-AND-654380.html
  13. Alright, jag ska själv snart iväg på ett liknande äventyr till en tjej i Toulouse som jag nyligen träffat. Återstår att se hur länge man blir kvar där! Hur gjorde du med språket i början, tog du lektioner osv? Mvh
  14. Ok, npnp!
  15. Ditt liv låter riktigt soft utan överdriven lyx! Lirar du poker på heltid eller vad gör du i Catalunya?
  16. Får man fråga vilken site du spelar på?
  17. Snyggt boostat med 8 dullz bara, kämpa vidare så kommer du ha en stabil rulle inom en snar framtid! GL
  18. GL, kommer följas!
  19. Forza Italia!!
  20. GL! Ses säkert vid borden.
  21. Lycka till ikväll dude, so far so good! Viva españa Mvh Siimoon KÖÖÖLLE!
  22. SvS gjorde väl reklam via TV förra året om jag inte minns fel. Så det finns andra pokersiter än PokerStars som gör reklam.
  23. Instämmer med föregående talare!
  24. Förstår inte hur någon kan vilja stejka Brad Booth med tanke på den kris han befinner sig i. Sympati stejk? Det sista han borde spela nu är WSOP eller poker överhuvudtaget.
×
×
  • Skapa nytt...