Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Hälsa honom att jag mer än gärna köper 2%!
  2. Sååå farligt dyrt är det väl ändå inte med sms, vet iofs inte hur sms-taxan hos olika operatörer är när man befinner sig i USA. Men sms är iallafall smidigare det kan vi vara överrens om. ----------------- Någon som har nåt roligt skvaller om WSOP, vart lite dött efter "Big One" tycker jag.
  3. Ni har vandras nummer men ändå håller ni kontakt via ett forum. Måste väl ändå vara lättare att hålla kontakten via sms? Lite roligt faktist!
  4. Sjukt nice bild, bra fotat!
  5. "Big One" runner-up Sam Trickett misshandlad av 6 män utanför Nattklubb i Las Vegas. http://twitter.com/Samtrickett1/status/220698214632919040
  6. Haha skön rush, 220-1150 dulllzzzzzz är inte illa pinkat!
  7. Ok, då förstår jag. Ska försöka komma iväg nu i Juli, förmodligen blir det slutet av månaden. Har en lägenhet här i Stockholm som jag inte vill släppa så försöker styra någon som vill bo här medans jag befinner mig där borta. Thanks!
  8. Ja, ladda upp lite bilder. Vore kul att se lite för oss som inte befinner oss i Las Vegas!
  9. Hatten av för Magic Antonio!
  10. Yes sir, matpausen har redan varit.
  11. Tycker PH sammanfattar det rätt bra i intervjun med Kara Scott direkt efter. Sen hade han sämst % (0) Premium hands, dvs 99+. Så måste varit rätt frustrerande att inte plocka upp några händer.
  12. Esfandiari har verkligen spelat stabilt under hela FT, hoppas innerligt han tar hem detta! Go Magic Antonio!
  13. "It's better to be lucky than good":lol:
  14. 5 min gissar jag på..
  15. Haha, vad gör Yong med AQ? In med degen!
  16. Fan, trodde du skrev att Sexton bubblade (nyvaken)..men bubblade finalbordet får duga! Ogillar den gubben starkt. Aldrig sett någon mindre kreativ pokerspelare.
  17. Precis, så som handen spelas så är det troligtvis en korrekt fold. Epic hand, minst sagt!
  18. Tror dessvärre inte det! Morgan ville själv heller inte avslöja handen med all respekt för sin motståndare. Så det förblir nog en gissningslek.. LOVE this years WSOP, bästa på länge!
  19. En riktigt sjuk hand i "$1 million buy-in - Big One for One Drop” http://www.wsop.com/news/2012/Jul/3917/WOULD-YOU-CALL-A-34-MILLION-RAISE-BY-THIS-MAN.html
  20. No Limit poker va riktigt fet ju, tack för tipset!
  21. Inte samma härliga whiskeyröst som Kenny Rogers men den va skön.
  22. Hahaha, underbar konversation!
  23. Det håller jag med om, men gjorde listan idag så tanken är att den ska bli större. Ska kika om du har några sköna låtar att bjuda på från din lista. Fanns en del att välja på om man säger så!
×
×
  • Skapa nytt...