Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. 25BI(200bb) på PLO 5-10 känns lite väl lite imo. Hade nog klivt upp med dubbla rullen, eller minst 80K.
  2. Trisst, vart kul att följa! GL GL
  3. +1!
  4. Alright, någnon aning om det finns ingen fortsättning på den tråden eller är det helt ner lagt nu?
  5. Bara för mig som tråden på twoplustwo är borta?
  6. Vilken nivå lirar du hockey på? Bra backup plan dock.
  7. Haha hamnar det där under kategorin "onödigt vetande"?
  8. Streamar du från någon sida eller hur följer du eventet?
  9. Hur ligger han till?
  10. Du fortsätter ändå alltså, helt otroligt! Vad är du för människa egentligen, lever av att söka konflikter med folk! Herregud, aldrig vart med om något liknande. Jag säger det en gång till nu Jona, ge upp! Ditt beteende är så sjukt naivt att det börjar bli "obehagligt".
  11. Den blir nog riktigt fet!
  12. Som sagt HUR ORKAR DU sitta och skriva såna här saker i någons dagbok, söker du medhåll av folk eller vad är det frågan om? Vill du mig något så kan vi prata via pm. Förstår verkligen inte hur du ens kan sitta och kladda ner någons db med ditt snack dag in och dag ut. Skärp dig Jona, du är mer vuxen än det beteende du visar just nu. För allas skull, och speciellt för den personen som äger db'n skippa ditt tjafs med andra och ta det privat, jag är tillgänglig 24/7. Puss
  13. Hur orkar du, håll gärna mig utanför ditt och JedenTags bråk..tack!
  14. Haha den va faktist lite rolig!
  15. Beställde precis WSOP Day Pass på ESPN.com, trodde jag skulle få se live streaming från Main Event. Tydligen inte.. Någon som har lite bättre koll på sändningstider och om ESPN ens kommer sända något från ME?
  16. Ok då är jag med! För att inte blir allt för personlig, är du från U-V?
  17. Han är plus 9 dullz ser du väl?
  18. Varför dega 55 handen? Vi har "nöten" låt FI skjuta bort sig river och dega där istället. Kallt spel imo. Nevermind såg att du redan själv hade kommenterat handen. Sry sry! (:
  19. Haha vilken mardröm att ha vid bordet med tanke på att han verkar ha sprungit rätt bra!
  20. Hur vet du att han inte har det?
  21. GL, försöka dela upp det i stycken nästa gång du skriver. Blir en roligare läsning då för alla!
×
×
  • Skapa nytt...