Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. 43:e faktist! Wp!
  2. Haha! wohooo:-D
  3. Haha sorry dude, inget personligt mot dig! Lyckas helt enkelt hitta bra löv. Nej tyvärr inte:-(, började kvällen med ett stort fet jävla hål som jag rädda upp och slutade nån BI upp tillslut. Men tack iallafall. Nya tag imorgon dock. Skickar en fin rungood-önskan till dig, klingan (och även lite till mig själv) denna lönehelg.
  4. Vackert skrivet, GL med grinden!
  5. Hahahahaha, hilarious är bara förnamnet..
  6. 7 mål
  7. Såja, Balsiger är med i matchen igen. Hoppas han tar hem det här nu.
  8. http://atdhenet.tv/ scrolla ner en bit så hittar du 2 länkar till WSOP: Main Event - Final Table
  9. När ungefär tänkte du åka ner dit?
  10. Låter riktigt soft faktist! Fick även lite information av Fredron vilket uppskattades, så nu har man lite mer kött på benen. Hur gick du tillväga när du fixade lägenhet? Just nu kommer jag förmodligen åka ner dit själv men om man mot förmodan lyckas hitta någon annan som ska ner dit så vore det bästa alternativet att hyra en lägenhet. Dock såg jag nu att Fredron hade skrivit att man kunde hyra ett rum för 2000-2500kr/månad, vilket känns väldigt billigt.
  11. Är nyfiken på hur bra betalt dealern får, om jag inte minns fel så va det samma kille(kinesen) som satt på Big One For One Drop FT. Någon som vågar sig på en gissning?
  12. Nästan sa jag faktist. håller själv på Giants. Men det va en sjukt snygg catch som va värd ett bättre öde egentligen!
  13. Sjuuuuuuuuuk catch av Bryant! Han va nästan värd en TD där.
  14. Aaaaah, heaven!
  15. Väl valda ord. Gå gärna ut med bättre information om hur tävlingarna går till innan turneringarna börjar. "Det kommer även vara tävlingar i chatten". Ingen vidare info..
  16. Konstigt, säker på att det är rätt turnering du försökt regga dig till? Sök på turneringsID: 633778174 så bör du hitta rätt.
  17. Updates hade uppskattats väldigt mycket från Setcho & Fredron! Har själv planer på att åka till Medellin i mitten av december och stanna under ett par månader. Vore därför tacksamt med lite info hur det är att leva där och dom områden som lämpas bäst att bo i som skandinav. Mvh
  18. Haha beslutsångest? Tycker Bengals ser hetare ut..
  19. Höll också på Jets, hade ju vart en sensation om dom vunnit. Hatar dock Sanchez, tar såna sjukt dåliga beslut ibland så man undrar vafan han får betalt för.
  20. dom vann ju! (: sjukt spännande match..
  21. Finally! Första kickoff returnen för i år som resulterade i en TD sen tv-sändningarna drog igång. Kategori: Onödigt vetande!
  22. Haha ja det va en rätt dum fråga! Du kan enbart sparka in bollen i "mål" .
  23. TGrinder

    bbb

    Updates för bövelen..
×
×
  • Skapa nytt...