Gå till innehåll

SasaMatic

Guests
  • Innehåll Antal

    1 039
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av SasaMatic

  1. lr tog du fel på person?
  2. wahlen, har du sett idol öht? ursäkta min ton men det du skrev är bland det dummaste jag sett på pf den senaste tiden
  3. jo dampade rätt hårt på hm2 och svs, skönt att höra att det är samma för andra och att inte min dator mår så skit som jag trodde. det är trial man får med gamla licensen
  4. knappast sjuk : S wp
  5. SasaMatic

    .

    Grattis!
  6. sinnessjukt, kunde jag aldrig tänka mig skulle hända i svensk sport
  7. snyggt hankie stakes och spelform? 107.6k på 152h främst 2.5/5 och 5/10 plo svs, även lite 5/10 holdem men inte mkt. 65bi+ estimerat. mkt nöjd =)
  8. snälla ta tillbvaks nedräkningen iaf!
  9. det har spytts över linni här hemma med =( go fondell!
  10. förstår det. kan vara ett schysst projekt i kombination med studierna ett tag dock =) och instämmer med kören angående slaktavfalls inlägg, snyggt
  11. =( lirat plo seriöst?
  12. haha nick plus detta, i like
  13. det är ju inte riktigt så enkelt och champions league är allmänt galet =(
  14. 24bb/100 över 110k hands minst på 2.5/5 plo.
  15. rolig fråga, hoppas du får svar. ta det gärna inte via pm
  16. svs har sina buggar och ger inte skitbra respons trots att sajtreppen har varit bättre än förväntat tidigare, har tappat på slutet dock. men ens pengar är alltid säkra där, snabba uttag, 200bb som maxupptag, 5max och max 5 bord, ingen rb som kompenseras med lägre rake, vilket bidrar till roligare och mer kreativ poker. Och spelgränserna är trots sin inte helt ultimata funktion något bra. Finns så väldigt mkt bra med svs och jag är väldigt glad som pokerspelare att ha tillgång till det dom erbjuder. Så tack svs trots era brister, jag är säker på att det är många som håller med mig om detta. (skrivet från mobil på tåg flamsande med fästmö)
  17. lol du saknar verkligen kebaben. Snyggt whyso! =)
  18. han kan pusha rakt av river mot beten ist.
  19. länken funkar inte för mig
  20. machu picchu är sjukt http://svtplay.se/v/2537705/dokumentarfilm/machu_picchu
  21. även om jag inte spelar så mkt nl som tidigare så vore det roligt med nick, skicka gärna ett pm om du har lust att outa men inte här =)
  22. måste väl vara skriven på en adress i sverige?
  23. den här bumpen är bara för snygg
  24. många pokerspelare i sandviken? : P /gävlebo
  25. fyfan =(
×
×
  • Skapa nytt...