Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Lycka till Jimmy med spelet och störfyllan! K9-handen skulle jag blixtsynat på. AK är lite klurigare, håller med dig om att det känns som att man som bäst har split där. Den hade jag nog också foldat efter en viss tids grävande.
  2. Checksyn på river. Annars hade jag spelat likadant
  3. Checkfolda river. Finns i princip inte en enda hand du slår där
  4. Beta turn så du får någon som helst aning om var du står. Nu när du check-callar sådär får du ju ingen som helst information om huruvida någon av dem satt färgen eller ej.
  5. Fold preflop. Hade nog bara synat hans flopbet för att antingen träffa stegen eller utnyttja en tredje spader som bluffkort.
  6. Bet alla dagar i veckan
  7. Tycker du ska smeta in degen på turn. När du nu spelar som du gör måste du ju minst syna rivern. Hade nog nöjt mig med att syna ner på rivern
  8. jag hatar b2b. Hej.
  9. oklonkad hålstege
  10. Jag har hört att den där Festiz88 är vass som fan.. När han plockar upp suited, då jävlar. Då blir det åka för hela slanten. YS
  11. Hade spelat handen som dig, synd att du var uppe mot AA den här gången men det är sånt som händer.
  12. Något nytt på den här fronten? Är nojig över att turneringen ska bli fullbokad och bli sittande utan plats ifall det här arangemanget inte blir av.
  13. Ser ingen som helst anledning att betta rivern. Hur många sämre händer är det som betalar av där? I princip alla händer han slår bör rimligen lägga för ett riverbet medan alla som har honom slagen kommer att syna.
  14. Hade spelat den som du, eventuellt checkat bakom på turn.
  15. mellangården
  16. åtminstone inte om man leker kurragömma
  17. Jag är jäkligt intresserad
  18. under andra världskriget
  19. Jätterätt
  20. Om du har 5 bb kan du inte hålla på och fjolla runt med minihöjningar. Du kan ändå aldrig lägga dig oavsett vad som händer efter att du petat in halva stacken. Och får du syn på din minihöjning vore det så brutalt överlöjligt dåligt av din moståndare att inte syna när du petar in dina sista slantar på flop.
  21. Den här handen kommer du aldrig ifrån. In med degen, men först kan du med gott samvete dansa runt några varv i ren lycka innan du trycker in stacken.
  22. Tryck in degen preflop. Får du potten osynad ökar du stacken rejält och får du syn har du med stor sannolikhet minst en coinflip
×
×
  • Skapa nytt...