Lycka till Jimmy med spelet och störfyllan!
K9-handen skulle jag blixtsynat på. AK är lite klurigare, håller med dig om att det känns som att man som bäst har split där. Den hade jag nog också foldat efter en viss tids grävande.
Beta turn så du får någon som helst aning om var du står. Nu när du check-callar sådär får du ju ingen som helst information om huruvida någon av dem satt färgen eller ej.
Ser ingen som helst anledning att betta rivern. Hur många sämre händer är det som betalar av där? I princip alla händer han slår bör rimligen lägga för ett riverbet medan alla som har honom slagen kommer att syna.
Om du har 5 bb kan du inte hålla på och fjolla runt med minihöjningar. Du kan ändå aldrig lägga dig oavsett vad som händer efter att du petat in halva stacken.
Och får du syn på din minihöjning vore det så brutalt överlöjligt dåligt av din moståndare att inte syna när du petar in dina sista slantar på flop.