Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Jo det finns det, vi snackar NL50, men håller med om syn.
  2. Varför skulle vi vilja folda här?
  3. Vad yrar ni om? Handen är ju spelad bra rakt igenom.
  4. Pushpush
  5. Värdebet. Hade skjutit runt halvpott ungefär.
  6. 60 inköp är ingenting. Speciellt inte på den höga nivån.
  7. Checksyn turn Checksyn/fold river
  8. hahahhaha tön t. syna. skål
  9. Aaaaaaaaah.
  10. Ser ni fiskjävlar. Tänk inte tnkanken. Kom ej dit. Iofs spelar ingen roll du är säkert kass. pippar dig hur som helst. skåpl förlåt.
  11. Mm, inget värde där alls.
  12. Åkte i fetpott allin pre med AA mot KK, KK, QQ och JJ. Bräda 9TJQ2
  13. Ja de är sant de är sant
  14. Rätta mig om jag har fel Psatiw men jag har läst detta ett par gånger och det låter lite smått motsägelsefullt. Du skriver att motståndaren rimligen bör betta mer med en svag hand av anledningen att vi oftare kommer att syna ett halvpotbet än ett potbet. Då borde du rimligen hålla med Gretko(och mig) att du hellre betalar av ett potbet än ett halvpotbet just eftersom majoriteten av gångerna han betar halvpot så är det för värde och inte som bluff. Precis, dom gångerna han har bluff tror jag att han kommer skjuta väldigt hårt av den anledningen att vi aldrig har en stark hand här. Han vet att om han skjuter stenhårt får han bort alla dessa marginella händer som utgör en rätt stor del av vår HD så som vi spelat hela handen hittils. Därför synar jag hellre detta bet än ett halvt pottbet.
  15. Ja, det känns ju väldigt intressant att veta var man står med Q hög i en trebettad pre pott. Allt annat du skriver är också ren smörja och jag hoppas att hela inlägget är ett skämt. Lol, smörja? Kanske du som är en för dålig spelare och inte orkar lägga ner tid att ta till dig information, är ju ändå det poker går ut på .. Läs vad killen har skrivit, han har blivit reraisad på samma sätt 2 raka händer innan.. Och han lirar 5-10, dessutom sitter dom 4 pers på bordet.. Är det uppenbart här att du sätter hans motståndare på AA och KK eller? Men men, du kanske bara kollar på dina egna kort när du spelar poker, vad vet jag.. Hahhahahhahhaa. Tack, från att ha varit en otroligt tråkig kväll förgyllde du min kväll enormt mkt. Om du är allvarlig tycker jag synd om dig . Alltså vad fan pratar du om människa? Seriöst? Om det är ett skämt, vilket det borde vara (för ditt eget bästa) borde du lägga in lite smileys här och var i ditt inlägg för att förtydliga det faktum att det är ett skämt. Som du skriver nu blir det väldigt svårt att först¨å om du skämtar eller bara är totalt slut som människa. Om du nu är allvarlig, lägg ner pokern för alltid. Tycker synd om dig. Skål.
  16. Ja det är sant det är sant sant snat.
  17. Tycker handen är bra spelad rakt igenom. Syna river ibland också. Jag synar hellre det där betet än ett halvt pottbet i det där läget.
  18. Ja, det känns ju väldigt intressant att veta var man står med Q hög i en trebettad pre pott. Allt annat du skriver är också ren smörja och jag hoppas att hela inlägget är ett skämt.
  19. haha.
×
×
  • Skapa nytt...