Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Anser att jag har jävligt bra känsla för spelet, duktig på att värdebetta väldigt tunt och rivercheckraises är nånting jag är ganska kär i och förmåga att plocka upp "reads" via bettingpatterns och utnyttja detta på ett bra sätt osv och har lätt för att bygga en fördelaktig image. Jodå nog kan jag tilta allt, men har blivit bättre och bättre på att låta bli tilten i takt med att jag klivit upp i nivå och swingsen ökat så har jag även lärt mig att hantera detta med en axelryckning istället för att tilta ur totalt. Men visst händer det att jag tiltar, men brukar kunna hålla det ganska kontrollerat. Med MSNL antar jag att du menar nåt i stil med NL400 till NL1000 och där anser jag att det är relativt enkelt att spela vinnande poker, bara man lägger manken till. Läs mkt 2+2 och spela, spela, spela, spela, spela.
  2. Nix aldrig haft sex på tjackballe.
  3. Vet inte, tror inte det. Dock har ingen bög raggat på mig ännu så de kanske gör det.
  4. 80% kanske Rrrrrrrrrrrrriktigt besviken. Du är stabil punken, med lite flyt blir det el klonko Vet faktiskt inte, en jävla vilja att bli bra på vad jag ger mig in på har jag alltid haft. När jag satsar på nånting går jag in för det till 100% och ser verkligen till att bli bra på det jag håller på med. Tål inte att vara dålig på nånting jag pysslar med. Nu har jag hållit på med pokern ett tag och vet att jag kommer gå långt. Har man viljan så fixar man mycket här i livet.
  5. 1. Säger nog thailand där 2. Full moon party, koh pangan bästa partyt jag varit med om iaf 3. Thailand gillar jag 4. Singapore 5. Ett år utan sex 6. Vet inte, förhoppningsvis dragit in en hel del flis på pokern så man har möjlighet att göra något man tycker är kul. 7. Spenderat på onödiga grejer i princip. Kläder, klockor osv. Sprit. Metallica-rewards som pryder min vägg. 8. Ligger nånstans runt 30/22 2.3 9. 4-6 bord oftast. 10. Vet faktiskt inte, det varierar men försöker komma upp i 30k händer iaf. Har lite svårt att hitta motivation att spela mkt.
  6. Näh
  7. Det är söndag.
  8. Pontus är min hemliga vän, typ som Molgan - fast gulligare på nåt vis
  9. Se ovan Vet inte riktigt, mer än 2 miljoner, mindre än 4 iaf Jao det är jag väl, sedan jag tog studenten skulle man väl kunna säga då pokern varit min sysselsättning sen dess.
  10. Spelat sen typ ett halvår innan jag blev myndig, då på farsans konto där vi pslittade vinster typ. Började lira ensam den dag jag fyllde 18 sen dess har det rullat på. Snittlön vet jag inte riktigt, men kan kolla upp sen om jag orkar.
  11. Mestadels NL 10-20 tar skott på högre om jag har lust och hittar värde, är rätt överrullad för 10-20 så jag dör inte om jag skulle torska nåt inköp på 25-50. 20 år. Osvosv
  12. Beror på vad man tar.
  13. Du har ingen skam i kroppen som vanligt. censur
  14. Bakfull och jävlig trillade gretko ner i brunnen. Tilt.
  15. Häpp
  16. Hej, bästa drogupplevelse?
  17. Hej ska du med ut på trägårn snart?
  18. Mest otur i världen? HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST HAN SÄGERRRRRRRRT
  19. Jepp
  20. Hahhaahhahahhah
  21. qft
  22. Håller med om Ullagull, jäkligt stabil
  23. Benso
  24. Du har set mot en väldigt aggresiv spelare säger du. Svårt beslut.
×
×
  • Skapa nytt...