Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. GG

    Rooney

    Guld! Jag är där
  2. GG

    .

    Vadå anppassa pottstorleken till handstyrka?
  3. Lite kuriosa angående emop1!! Han är bannad från såväl bellagio som wynns pokerrum för att han bluffar för mycket, samt bannad från slotsmaskinerna på venetian. Mvh Brush
  4. Bara det inkluderar sky limit är jag nöjd
  5. Men potten är ju 4bettad pre, du har AK på 2585A. Du har ju nuts min vän! För övrigt är fyrbetten kall
  6. Undrar fortfarande vad du menar dock
  7. Det var en fin bit!
  8. Vad menar du?
  9. Jag tror seriöst tom yxel hade synat
  10. Haha kunglåtarnas kunglåt ju. WP
  11. Tror nog du måste syna, men du är nog slagen typ jämt. Han kan ju ha 88 och AA
  12. GG

    Padrinos

    yw, tänk på vad som händer om du betar så långt ner som aq på den brädan i den spoten. finns inte direkt några bluffar du har
  13. GG

    Padrinos

    Jättecheck that is
  14. GG

    Padrinos

    Nix! Turn ska checkas
  15. Fy satan i hela helvete vad bra! Seriöst, galet jävla bra! :twisted: :twisted:
  16. Vill kräva ett namnbyte på dagboken. Kontoret - Sky limit is the only limit
  17. Facit NY LA BCN Prag Singapore
  18. GG

    geewhizm8

    Jag är för övrigt inte ***man
  19. GG

    geewhizm8

    Snorkråkers är het, izy är ful
  20. GG

    geewhizm8

    Jag är ju snygg:shock:
  21. Snyggt backat grabbar! Är nog få som förstår hur svårt det faktiskt är att lyckas med
  22. Missat denna dagbok då jag varit på semester! Snyggt lockdownat pojkar!!!!
×
×
  • Skapa nytt...