Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Wp watz, värre än dom 2k dolls du donera till mig nästan
  2. Hej dagboken, Månadsresultat cirka 120k dolls upp Igår var det 2020 plo på casinot. Fick in det med AQT6 mot punkens AdQd93 på KJTdd, turn var en sexa och jag dodgade river för 20k potten. Blev dessutom hånad av dealern under preflopspelet i denna hand. Jag jackade om skiten pre och hon började asgarva åt mig för att jag gjorde det Idag är det unicorn uniform non holdings street based clairvoyant 4 card texas no limit championship of sweden. Räknar med en top3-placering
  3. Fiskförklarad och wayne gretzky-förklarad PS! Produktiv som fan idag, städat lite hemma och börjat packa. Eller bara packat ner den viktigaste grejen dvs. Alla fattar
  4. Hur fan går speedwayen puni?
  5. Mvh Backdoorovic
  6. Jag vill ha en intervju med Kristoffer Badsmo! Jag spelar såväl plo som texas caddilacs.
  7. Snyggt hån flödet
  8. Insåg precis att jag inte kört med skärpet idag. Resultatet är en cash på 300 dollar och bust i allt utom en endollarsfreeze. Gött att skärpet fått vila inför sm iaf
  9. Jävla nice, skämde inte ut mig en enda gång under videon! SÅJA
  10. Guld, tuffaste regsen boobysmiles osv. Fränt att han knappt kan reglerna och är tuffaste regen Mvh Softspot-korven
  11. Söndag idag, hittar in sumpas skärp :S:S Fakeedit, hade det redan på mig
  12. GG

    geewhizm8

    Tjena Niddan, hur går det?
  13. Grattis SHåhin!
  14. Tja grabbar, vunnit runt 90k usd på tre dagar Att slipa till månaden osv!
  15. Idag blev det ett pass med sumpasskärpet på. Satt nyss HU i två st turrar ;S men kom tvåa i den ena och leder den andra stort. Paus i den nu. Cashgamesen har gått bra också så är garanterad minst ett 40k-plus idag Life is så jävla goot
  16. Den var på lite över 2 miljoner dock! Men blev slowrollad bara, det var inte sant
  17. Tror jag precis blivit utsatt för den sjukaste bad beat genom världshistorien. Kostade dessutom cirka 750k sek.
  18. Hade jag nog garanterat inte mtp att watz är den sjukaste jag känner. Däremot tror jag yxel hade gjort det
  19. GG

    Rooney

    Då foldar vi, vilket jag antar att du gjorde så gretko says well played sir
  20. Ryktas om att bluwwe samtalade med såväl emop1 som watox i telefon i natt!? Please confirm
  21. Idag är man bakfull. Ska vara sömnvakt. Sj då?
  22. Saxat från msn, detta hände precis hahhahahahahhaha sitter på balkongen lyssnar på metallica så kollade jag ut borta på andra sidan vägen sas du fattar från balkongen går det en gubbe som kollar upp på mig och sätter upp armen och gör hornen sas I,,I
  23. Another star denies the grave
×
×
  • Skapa nytt...