Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. men googla då om ni vill se en artikel skrivet av ett cpmongo hur svårt är det
  2. Igår jag spela omaha mycket treeevligt. 2 tusen 10 tusen tack så mkt hej då
  3. redigera bort alla inlägg nu då, alla
  4. Går inte att beskriva hur cpsjukt allting är. Ingen fattar utom EH
  5. Nu är jag sådär gul att man knappt kan prata om det i helvete. Jag är dum i huvet
  6. Oj sjukhus med kroatien är där 17-25 men kanske får boka nytt flyg hem då :G :G :G :G HEH
  7. ååååååh fy helvete :D :D
  8. Inte ens räkna outs?
  9. 3?
  10. Igår gick det dåligt... hehe
  11. GG

    Padrinos

    Fan vad grym du är uffe! wp!
  12. va?
  13. Varöfr sa ni fold i denna hand då?
  14. GG

    Rooney

  15. GG

    Padrinos

    hahahahahhahahhahahahah sånt jävla guld allting
  16. Hej dagboken Jag är en skitdeppig zoo-indian som sitter i ett reservat och knarkar. Är det normalt?
  17. :heart::heart::heart::heart:
  18. Jag älskar dig
  19. Hej smekt Jag är ett mellansvenskt trångsynt par som har funderingar på att äta as. Hur gör man?
  20. Hej Smekt, Jag är siamesisk trilling med tre huvuden. Hur spelar du A7o i bb mot sb-öppning först in? Fold?
  21. Men varför säger ni att man ska folda?
  22. Snart ska jag och watoz ut och sparka idioter på stan
  23. Spelade mitt livs golf, bakfullare än nånsin. Std
×
×
  • Skapa nytt...