Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Heja luppen! Mvh Sir_Call
  2. Tjena Svinet! Du borde sluta squeeza 52s, det är en dålig starthand. Mvh Gretkorven PS. Hoppas det vänder! DS
  3. Hur går det för alla i Uno? Kan man få en summering av totalen för samtliga deltagare? Tack på förhand J Watz
  4. Ja, klart jag vet att du suger men trodde åtminstone du fattade vad varians är för något. Eller just ja du sprang inte bra när du vann 500bb på 12 händer eller vad du skrev, nm osv
  5. Tallkotten väckte mig och tvinga upp mig för rail och coach till hans HU-session så tog lite blackjack på sidan, hämtade 4k euro iaf. Chris Thuritz fattar.
  6. Jävlar vad bra du lär vara
  7. Körde kroons Leo-tribute och chris thuritz satt på laptopen och railade så det var inte direkt svårt. Tack uffe och kroonan
  8. Vann en pokerturnering precis, : S 13 tusen amerikanska fick jag. Dock buyins som fan idag, körde nämligen två stycken turrar
  9. Guld! Bra jobbat med uppdateringarna Erik! Creds osv
  10. Magdalena In De Betou kom just in i pressrummet och berättade att hon var bust. Hon satsade 1 400 och fick en raise på 4 000 mot sig. Syn från Magda. På floppen KKJ går Magda allin för ungefär 25 000 och får synen mot sig. Magda visar AK och motståndaren KJ, inga ess dyker upp på turn eller river, och Magdalena är ute ur main event. haha
  11. Jag hejar på Jacob Karlsson
  12. Plussade en klocka och en ful ipod shuffle när jag mellanlandade i munchen på väg hem men backade massa kontanter
  13. Vice coach anländer i morgon. Har varit ute och scoutat talanger i skärgården. Taggad som fan Mvh Larsa
  14. Sen tänkte jag tacka på emops vis för en guldresa i vegas osv. Bra jobbat allihopa! Ha det så skoj framöver! Reunion i väsman senare i sommar såklart
  15. Några nävar 25-50 cap plo på flygplastsen får väl ses som överstandard. emop fattar och säkerligen många andra! Vilka hänger på ner till prag där i början av aug? Får väl ses som så std det kan bli sjukt nog
  16. Ses på pragtouren
  17. Svarat och klart osv. Söndagsgrinden går dåligt. Vinner dock ett unibet prag paket snart. Mvh Chris Thuritz
  18. Och ivar hur mkt deg ska du ha och var vill du ha skiten? Alla fattar
  19. Ty Gibbsons! GL i vm!
  20. Hej idag åker jag hem! HAHA! Köpte en tursköldpadda på piren i santa monica igår kväll. Den heter Chris Thuritz och sitter nu på laptopen och railar söndagspasset. Återkommer med hur mkt jag vunnit. Laters
  21. Hej Lars Vegasboken! Idag är vi i SF, skön stad! Railat lite sjölejon osv. PE fattar.
×
×
  • Skapa nytt...