Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. hehe
  2. GG

    Rooney

    Håller med kroonan, ska nåt stackas så är det bo, kan dock tänka mig att stakka b också. Mvh E-type
  3. Wow, berätta mer för helvete
  4. Såg ett gammalt ex på stan igår. Min första riktiga pojkvän. Det är typ 18 år sen vi gjorde slut men vad poppar upp i skallen på mig när jag går därifrån.... Jo... en minnesbild av hans stora ollon!!!! Hur fan är det möjligt? Är det som de säger... att första kärleken biter sig fast? Men menar de isåfall verkligen ollonvis? Eller är det bara för att jag är svältfödd? Svar uppskattas Mvh Peg bundy
  5. East-west sushi
  6. Årets mest givna bet, grattis
  7. Ålbergs favoritlåt när han var liten
  8. Läst Lincoln Halls bok om händelsen? Dead Lucky vill jag minnas att den hette. Rekas! Sjukt bra är den.
  9. sjuk underdrift
  10. GG

    .

    + på okochis
  11. Vad jag vet finns inget liknande program om K2/annapurna. Hojta gärna till om du hittar nåt. Klättrar du?
  12. GG

    .

    lol @ det mesta
  13. GG

    .

  14. HAahahha rub it in bara
  15. Vit lotus Kokade te på 10g och delade med en polare, blandade sedan sumpen med potatissallad och åt för att inget skulle gå åt spillo. Fungerade bra om man vill sova för jag blev definitivt trött och gick och la mig en 10-20 minuter senare och somnade. Betyg: [4 av 5 stjärnor!] Av: Viktor Skrivet datum: tisdag 07 april, 2009
  16. Läs inlägget igen
  17. FAN vilken beat att du inte kommer jennez Grym bounty dock!
  18. En drunken clam tack
  19. Jag är frän :mrgreen: Mvh Scamfitter
  20. GG

    Padrinos

    Syn och checka åtminstone en av gatrackarna där borta ikring floden och såna där grejer Mvh Andreas
  21. wp punk grattis!
  22. Russel Brice är kung och knappast hatad av klättervärlden, snarare tvärtom. Att han ens ska behöva ifrågasättas angående David Sharp-döden är bara sjukt
  23. ohooooo HEH
  24. kan mana få springa i närheten av sitt äckliga jävla ev nån gång vad an är det äckligt jävla fel på världen???????????????????? ALLA SUGER SÅ JÄVLA HÅRT OCH BLIR SÅ JÄVLA RIKA OCH JAG ÄGER INTE ETT JÄVLA ÖRE hoj
×
×
  • Skapa nytt...